dc.contributor.advisor | Fusek, Martin | |
dc.contributor.author | Vlček, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T13:48:36Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T13:48:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/114967 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá návrhem, optimalizací a analýzou rámu vozu SCX 3.5
generace. Návrh vychází ze současného vozu SCX 3 generace. Úpravy proběhnou v
takovém měřítku, aby vyhovoval potřebám pro následnou generaci automobilu. Výpočtová
analýza se bude skládat ze tří částí, jedná se o modální analýzu, torzní tuhost a pevnostní
analýzu při jednotlivých jízdních režimech.
Cílem této práce je navrhnout a upravit rám tak aby obstál ve všech kritériích, které
jednotlivé zkoušky nastavují, a zároveň vyhověl zástavbovému prostoru. Jednotlivé analýzy
jsou vypočteny numericky a to metodou konečných prvků (MKP), za pomoci softwaru
Patran / Nastran 2014.1. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the design, optimization and analysis of the Generation SCX 3.5
car frame. The proposal builds on the current Generation SCX 3 car.
The proposed adjustments are of such extent as to meet the needs of the next car generation.
The computational analysis consists of three parts - modal analysis, torsional rigidity and
strength analysis in various driving modes
The aim of this thesis is to design and customize the frame in such manner that it meets
all the criteria set by the individual tests as well as the inner space. Individual analyses are
calculated numerically using the finite elements method (FEM) and software
Patran / Nastran 2014.1. | en |
dc.format.extent | 403123 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | rám automobilu | cs |
dc.subject | karoserie automobilu | cs |
dc.subject | pevnostní výpočty | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | jizdní režimy | cs |
dc.subject | frame of the car | en |
dc.subject | vehicle body | en |
dc.subject | strength analyses | en |
dc.subject | FEM | en |
dc.subject | driving modes | en |
dc.title | Analýza rámu vozidla SCX 3.5 generace | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Vehicle Frame of SCX 3.5 Generation | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Rojíček, Jaroslav | |
dc.date.accepted | 2016-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 330 - Katedra aplikované mechaniky | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | VLC0036_FS_N2301_3901T003_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |