Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRichtář, Michal
dc.contributor.authorOrálek, Miroslav
dc.date.accessioned2016-11-02T13:48:51Z
dc.date.available2016-11-02T13:48:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115008
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem zadní tuhé nápravy na vozidle Peugeot Boxer. Na nápravě je proveden pevnostní výpočet pro jednotlivé dynamické stavy, při kterých je náprava namáhána. Konstrukční návrhy jsou řešeny s ohledem na snížení hmotnosti a snížení maximálního napětí. Závěrem je provedeno zhodnocení a doporučení jednotlivých variant návrhu podle zvolených kritérií.cs
dc.description.abstractThis dissertation deals with the layout of a rear rigid axle of a Peugeot Boxer vehicle. The axle went through a firmness computation for each individual dynamic condition during which it is stressed. The contruction layouts are performed with respect to a reduction of weight and maximum tension. The conclusion focuses on an evaluation and recommendation of each option of the layout according to the chosen criteria.en
dc.format.extent3155257 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzadní náprava, napětí, dynamika, konstrukční řešenícs
dc.subjectrear axle, tension, dynamics, design solutionen
dc.titleKonstrukční řešení vybrané skupiny silničního vozidlacs
dc.title.alternativeDesign Solution of Selected Part of Road Vehicleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePlachý, Jiří
dc.date.accepted2016-06-09
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravy
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisORA0018_FS_N2301_2301T003_20_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam