dc.contributor.advisor | Ferfecki, Petr | |
dc.contributor.author | Suchánek, Miroslav | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T13:49:26Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T13:49:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/115115 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je výpočtová analýza geometrie náprav a dynamických parametrů vozidla SCX. V první části práce obsahuje možnosti využití programu MSC Adams/Car. V další části je práce zaměřena na návrh a zkoumání geometrie náprav automobilu SCX. Poté jsou provedeny dynamické simulace vybraných jízdních manévrů a jsou zhodnocena získaná data.
Výsledkem diplomové práce je návrh přední, zadní nápravy a dynamická simulace jízdních manévrů automobilu SCX 4. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this master thesis is the computational analysis of the wheel alignment and dynamic parameters of the vehicle SCX. The first part of thesis includes options used MSC Adams/Car. Another part of the work is focused on the design and investigation of the wheel alignment of the SCX car suspensions. Then the dynamic simulations of selected driving manoeuvres and evaluation of values are obtained.
The result of this thesis is the design front, rear suspension and dynamical simulation of the driving manoeuvres for the SCX car. | en |
dc.format.extent | 3914473 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | SCX4 automobil | cs |
dc.subject | Adams/Car | cs |
dc.subject | geometrie kol | cs |
dc.subject | dynamika vozidla | cs |
dc.subject | SCX4 car | en |
dc.subject | Adams/Car | en |
dc.subject | wheel alignment | en |
dc.subject | dynamics of vehicle | en |
dc.title | Simulace dynamického chování vozidla SCX | cs |
dc.title.alternative | The Simulation of the Dynamic Behaviour of the SCX Car | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Maršálek, Pavel | |
dc.date.accepted | 2016-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 330 - Katedra aplikované mechaniky | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | SUC0037_FS_N2301_3901T003_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |