dc.contributor.advisor | Šimoník, Petr | |
dc.contributor.author | Dulanský, David | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T13:54:56Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T13:54:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/115124 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá systémem servořízení elektromobilu Democar. Navazuje na předchozí řešení a systém servořízení doplňuje o elektronický posilovač řízení. Úvodní část je věnována analýze zvoleného posilovače řízení, jeho konstrukci a komunikačnímu rozhraní. Následující kapitoly jsou věnovány výpočtům, na jejichž základě byly stanoveny potřebné vstupní parametry ovládajících akčních členů systému servořízení. Druhá část práce je věnována vývoji aplikačního software pro řídící jednotku systému. Důraz je kladen především na řešení otázky bezpečnosti systému a jsou diskutovány možné závady, které se mohou během provozu vozidla vyskytnout. Závěrečná kapitola byla věnována ověření vyvinutého aplikačního softwaru a celého systému. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with power-assisted steering Democar electric car. The already developed system is completed with motor-driven power steering booster. The thesis is divided in two parts. The first part is oriented on the analysis of the chosen steering booster, especially on its construction and communication interface. The following text deals with the model computation subsequently used to determine the input parameters of steering actuators. The second part of the thesis is focused on control unit application software development. The emphasis is put on the security of the steering and possible operation failures of the system are discussed. The concluding chapter deals with the testing of the developed application software and the complete steering system. | en |
dc.format.extent | 4872333 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | CAN | cs |
dc.subject | posilovač řízení | cs |
dc.subject | MXQ | cs |
dc.subject | software | cs |
dc.subject | elektromobil | cs |
dc.subject | řídicí jednotka | cs |
dc.subject | servořízení | cs |
dc.subject | CAN | en |
dc.subject | power steering | en |
dc.subject | MQX | en |
dc.subject | software | en |
dc.subject | electric car | en |
dc.subject | control unit | en |
dc.subject | steering | en |
dc.title | Sestavení funkční koncepce a vývoj aplikačního software elektronického systému servořízení elektromobilu Democar | cs |
dc.title.alternative | Assembling Functional Conception and Development of the Application Software for Electronic Power Steering System of the Electric Vehicle Democar | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Havel, Aleš | |
dc.date.accepted | 2016-06-10 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Univerzitní studijní programy | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | |
dc.thesis.degree-program | Mechatronika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Automobilová elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2790 | cs |
dc.identifier.thesis | DUL0012_USP_N3943_3906T007_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |