Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorPaskerová, Dominika
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:13Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115155
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zaměstnanců ve firmě BISTA-KBW s.r.o. Teoretická část práce se zabývá definováním struktury společnosti, její historií, produkty, kulturou a pracovním prostředím. Byl proveden teoretický rozbor marketingu a marketingového výzkumu, zejména v souvislosti se vztahem spokojenosti zaměstnanců a jejich pracovní motivace. V praktické části jsou uvedeny podklady provedení marketingového výzkumu a analýza získaných dat z dotazníkového šetření. V závěru práce jsou předloženy návrhy a konkrétní doporučení k optimalizaci marketingové strategie společnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with marketing research of employee satisfaction in the company BISTA-KBW Ltd. The theoretical part is focused on the definition of company’s structure, history, products, culture and working environment. Theoretical assessment of the company’s marketing and marketing research was performed related to employee’s satisfaction and motivation. The practical part deals with information obtained from marketing research and analysis of the data. In conclusion, the suggestions and specific recommendations are presented to optimize marketing strategy of the company.en
dc.format38, [9] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2190987 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectanalýza datcs
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectemployee satisfactionen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectemployeesen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců vybrané společnostics
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Marketing Research of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePolách, Zdeněk
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPAS0082_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam