Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorJedlička, Radim
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:14Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115158
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractMá bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum poptávky společností po dopravních službách. Výzkum je zpracován pro společnost Letiště Leoše Janáčka Ostrava. Dotazuje se vybraných společností na využití letecké nákladní dopravy. Práce je rozdělena na několik částí. První část je teoretická, kde je obecně popsán význam marketingu a marketingového výzkumu. Dále se zaměřuje na charakteristiku společnosti Letiště Leoše Janáčka Ostrava. Ve třetí části je samotný marketingový výzkum, kde jsou také základní informace a postup při jeho sestavování. Následně navazuje hodnocení a analýza získaných dat. V konečné části práce se nachází návrhy, doporučení a závěr.cs
dc.description.abstractMy bachelor thesis is focused on the marketing research of industry compenies demand for transport services. Research is processed for the Letiste Leoše Janáčka Ostrava. Research is asking selected compenies about using freight air transportation. My bachelor thesis is divided into many parts. The very first part is theoretical, where are described marketing meaning and marketing research in general. My bachelor thesis is focused on the Letiste Leoše Janáčka Ostrava. Characteristic as well. In the third part is mainly marketing research where is basic information and process during putting questions together. Afterwards assessment and analysing collected data. Suggestions, recommendation and conclusion are in the final part.en
dc.format40, [9] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2051552 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectdopravacs
dc.subjectcargocs
dc.subjectletištěcs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcargoen
dc.subjecttransporten
dc.subjectairporten
dc.titleMarketingový výzkum poptávky průmyslových společností po dopravních službáchcs
dc.title.alternativeMarketing Research of Industry Companies Demand for Transport Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePolách, Zdeněk
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisJED0015_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam