Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorRanochová, Tereza
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:14Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115159
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníku s výrobky vybrané společnosti. Na základě dotazování je zjištěna spokojenost zákazníků. Bakalářská práce je členěna na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na teorii marketingového výzkumu, marketing, historii a cíle marketingového výzkumu a také stručné představení společnosti. Druhá část mapuje průběh celého dotazníkového šetření, jeho přípravu, zhodnocení a výsledky a také návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with marketing research on customer satisfaction of products of a selected company. Customer satisfaction is found as a result of interrogating. The thesis consist of two parts. The first part, a theoretical part, is focused on the theory of marketing research, marketing, history and the aim of marketing research as well as the brief presentation of a company. The second one includes the process of the whole questionnaire survey, its preparation, evaluation and results as well as suggestions and recommedations for improving customer satisfaction.en
dc.format42, [8] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2543537 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectanalýza datcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectdata analysisen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky vybrané společnostics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePolách, Zdeněk
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisRAN0022_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam