Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorVašnovská, Dominika
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:15Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115162
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro agenturu Myboom. Cílem práce je posoudit stávající komunikační aktivity agentury a následně navrhnout doporučení pro efektivnější komunikaci. Teoretická část práce obsahuje podrobné informace o marketingové komunikaci, po nichž následuje představení agentury Myboom. Praktická část uvádí posouzení stávajících komunikačních aktivit agentury a vyhodnocení marketingového výzkumu. Závěrem této části jsou návrhy a doporučení pro komunikační strategii agentury.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with a draft of communication strategy for the Myboom agency. It aims to evaluate the current communication activities and subsequently come up with suggestions for more efficient communication. The theoretical part of this thesis contains detailed information about marketing communication, followed by introduction of the Myboom agency. The practital part of this thesis introduces the assessment of the current communication activities of the agency and evaluates the marketing research. The conclusion of this part contains drafts and suggestions for communication strategy of the agency.en
dc.format42, [14] l. : il. + 1 DVD+Rcs
dc.format.extent2692358 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectintegrovaná marketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectintegrated marketing communicationsen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectsale supporten
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.titleNávrh komunikační strategie pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeCommunication Strategy Proposal for the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Iveta
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisVAS0126_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam