Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorGrimmová, Dominika
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:16Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:16Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115166
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce jsou základní informace o komunikačním mixu a jeho nástrojích, které slouží ke komunikaci se zákazníkem. Zajímám se o teoretické východiska, které se týkají problematiky marketingové komunikace, vnitřního a vnějšího okolí firmy a charakteristikou všech nástrojů komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje analýzu komunikačního mixu společnosti GABEN s. r. o., jeho jednotlivé prvky a je vytvořená SWOT analýza podniku. U SWOT analýzy jsou stanoveny silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby pro společnost. V závěrečné části jsou jednotlivé návrhy změn komunikačního mixu této společnosti.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is basic information about communication mix and its tools which are used for communication with customer. I am interested in the Theoretical background, which relate to marketing communication issues, internal and external environment of the company, and the characteristics of all the instruments of communication mix. The practical part includes analysis of communication mix at GABEN Ltd., individual elements and company SWOT analysis. In SWOT analysis are determined strengths, weaknesses, opportunities and threats for the company. In final part are individual change suggestions of communication mix at GABEN Ltd.en
dc.format40, [9] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3298087 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectpublic relationsen
dc.titleNávrh komunikačního mixu pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeCommunication Mix Proposal for Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeUnucka, Jakub
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisGRI0027_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam