Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Michal
dc.contributor.authorBachratá, Lucie
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:28Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115201
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce na téma „Společenská odpovědnost společností působících v oblasti nerostných stavebních surovin“ je zhodnocení situace a zjištění míry využívání zásad vyplývajících ze společensky odpovědného chování. Práce je strukturována do dvou základních částí. První část – teoretická na základě odborné literatury a dalších zdrojů charakterizuje koncept společenské odpovědnosti firem, vyčleňuje její základní oblasti, vysvětluje pojem stakeholders tj. zájmové skupiny, uvádí metodiku procesu marketingového výzkumu a seznamuje s formulací hypotéz. Druhá část – praktická, podrobněji popisuje průběh zpracování a vyhodnocení dotazníkového šetření, seznamuje s respondenty zúčastněných dotazníkového šetření a prezentuje výsledky elektronického dotazníku včetně ověření či vyvrácení hypotéz.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis, named "Social Responsibility of Mining Companies Operating in the Field of Construction Minerals", is to evaluate the situation and determine the level of utilization of the principles arising from socially responsible behavior. The thesis is divided into two parts. The concept of corporate social responsibility is characterized in the first theoretical part, which is based on specialist literature and other sources. There are also the most important and basic areas defined, then is here the concept of stakeholders explained and also the methodology of marketing research process is presented as the formulation of hypotheses is introduced. The processing and evaluation of the questionnaire is in detail described in the second practical part. There are also the respondents, participating the questionnaire, introduced and the results of the online questionnaire are presented, including the verifying or refuting the hypothesis.en
dc.format50, [12] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2137424 bytes
dc.format.mimetypeapplication/x-unknown
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspolečenská odpovědnost podnikůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectstakeholdeřics
dc.subjecthypotézacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectonline dotazník.cs
dc.subjectsocial responsibility of companiesen
dc.subjectmarketing explorationen
dc.subjectstakeholdersen
dc.subjecthypothesisen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectonline questionnaire.en
dc.titleSpolečenská odpovědnost těžebních společností působících v oblasti stavebních nerostných surovincs
dc.title.alternativeSocial Responsibility of Mining Companies Operating in the Field of Construction Mineralsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHamřík, Michal
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBAC0047_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam