dc.contributor.advisor | Ivan, Igor | |
dc.contributor.author | Bury, Luboš | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T15:01:31Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T15:01:31Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/115211 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na porovnání dvou odlišných modelů pro hodnocení dopravní dostupnosti. První využívá statické metody a modelování v prostředí ArcGis, druhá metoda pak využívá Google Maps API. Statický Model je vytvořený na základě ohodnocené silniční sítě na území Moravy a Slezska. Jsou vybrány různé typy tras pro porovnání na různých vzdálenostech a typech komunikací. Pro stejné trasy je pak Z Google API získán větší vzorek dat pro porovnání rozdílů časové dostupnosti v rámci dne či týdne. Aplikace pro získávání dat byla vytvořena speciálně pro tuto práci a umožňuje libovolné nastavení tras či interval sběru dat. Data z ArcGis a Google API jsou porovnána a vizualizována. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor’s thesis describes a comparison of two main different models used for evaluation of individual transport accessibility. The first model uses static methods and modeling in ArcGis environment, the second one uses Google Maps API. Static Model is created based on evaluated road network for the area of Moravia and Silesia. Various types of traces were chosen to compare on different lengths and types of communications. For the same traces was gathered sample data from Google API, to compare time accessibility during a day and week. The application was created specifically for this purpose and allows setting various traces and interval for data gathering. Data from ArcGis and Google API are compared and visualized. | en |
dc.format | 44 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 3379923 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dostupnost | cs |
dc.subject | statický model | cs |
dc.subject | Floating car data | cs |
dc.subject | ArcGIS | cs |
dc.subject | Network analyst | cs |
dc.subject | Google Maps | cs |
dc.subject | accessibility | en |
dc.subject | static model | en |
dc.subject | Floating car data | en |
dc.subject | ArcGIS | en |
dc.subject | Network analyst | en |
dc.subject | Google Maps | en |
dc.title | Porovnání dopravních modelů pro hodnocení cestovních časů | cs |
dc.title.alternative | Comparison of Transport Models for Evaluation of Individial Transport Accessibility | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kožáková, Lenka | |
dc.date.accepted | 2016-06-02 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 548 - Institut geoinformatiky | |
dc.thesis.degree-program | Geodézie a kartografie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geoinformatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | BUR341_HGF_B3646_3646R006_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |