Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorDědková, Anežka
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:41Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:41Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115248
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovým mixem zvolené průmyslové společnosti. Je rozdělená do šesti kapitol. Teoretická část obsahuje východiska marketingového mixu, informace o produktu, ceně, distribuci a marketingové komunikaci. Součástí práce je také SWOT analýza. Následuje kapitola o průmyslové společnosti PBM spol. s.r.o., na kterou navazuje praktická část. Praktická část se věnuje jednotlivým položkám marketingového mixu průmyslové firmy, na základě kterých je vytvořená SWOT analýza. Závěrem jsou uvedeny návrhy a doporučení společnosti ke zdokonalení marketingového mixu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the marketing mix of a selected industry company. It is divided into six chapters. The theoretical part consists of sources of marketing mix, information about product, price, place and promotion. SWOT analysis is also included. Next chapter is about industry company PBM spol. s.r.o. The practical part is devoted to individual items of marketing mix based on which the SWOT analysis is created. In the conclusion part, proposals and recommendations which the company could use to improve the marketing mix, are listed.en
dc.format41, [11] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2699221 bytes
dc.format.mimetypeapplication/force-download
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectplaceen
dc.subjectpromotionsen
dc.subjectSWOT analyzeen
dc.titleAnalýza marketingového mixu průmyslové firmycs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Industrial Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránková Vilamová, Lucie
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisDED0035_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam