Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorSvobodová, Karolína
dc.date.accessioned2016-11-02T15:01:43Z
dc.date.available2016-11-02T15:01:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115251
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků banky UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. v konkrétní pobočce, která se nachází v Havířově. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části je popsána charakteristika banky a teoretická východiska měření spokojenosti. Praktická část se zabývá výzkumem a následnou analýzou výzkumu. Výzkum probíhal pomocí dotazníku, dotazování probíhalo přímo na pobočce, kde byly dotazníky klientům rozdávány. Výsledky této práce mohou být využity pro zvýšení spokojenosti zákazníků banky.cs
dc.description.abstractThis bachelor's work is focuse on measurement of UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. bank's customer satisfaction concretely in branch, which is situated in Havirov. The work have a two parts, first is the theoritical one and the second one is practice. In theoretic part is describe characteristic this one bank and way out of measurement satisfaction. In the practical part I'm foloowing up research and analysis of fixed research. This research was going on by questionnaire form. Interviewing has been done at the branch in Havirov. The results of this study can be used to increase customer satisfaction with bank.en
dc.format46, [11] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent12748163 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectUniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectsafisfaction measurementen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectUniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.en
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků vybrané společnostics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabriela
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSVO0157_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam