Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠpakovská, Kateřina
dc.contributor.authorMejtil, Radoslav
dc.date.accessioned2016-11-02T15:02:17Z
dc.date.available2016-11-02T15:02:17Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115353
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků firmy Zámečnictví Kratěk. Tato práce má vytvořit podklady pro firmu Zámečnictví Kratěk na základě jejich požadavků. První část popisuje teoretická východiska měření spokojenosti zákazníků se zaměřením na poznání zákazníka, na metodiku získávání a hodnocení dat a zejména na tvorbu písemného dotazníku. Součástí první části je také charakteristika firmy Zámečnictví Kratěk a charakteristika výrobků, které tato firma vyrábí a nabízí zákazníkům. Ve druhé části jsem se zabýval analýzou informací, které jsem zjistil pomocí písemného dotazníku. V závěru jsem provedl hodnocení mnou získaných informací a práci jsem doplnil o vlastní návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the evaluation of the analysis of the customer satisfaction of the Locksmiths Kratěk Company. This work is intended to create a set of documents for the Locksmiths Kratěk Company based on their requirements. The first part describes the theoretical basis of customer satisfaction survey focused on understanding the customer, on acquiring and evaluating data, and in particular, on the creation of a written questionnaire. Characteristic of the Locksmiths Kratěk Company and also characteristics of the products that the company produces and offers to its customers forms part of the first section. In the second part I dealt with the analysis of the information that I have found out using a written questionnaire. In conclusion, I evaluated information that I obtained and I added my own suggestions and recommendations.en
dc.format45, [10] l. : il. + 1 DVD-Rcs
dc.format.extent3091477 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfirma Zámečnictví Kratěkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectLocksmiths Companyen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectanalysisen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků zámečnické firmycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement in Locksmith Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRohlenová, Pavlína
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisMEJ0010_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam