Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Igor
dc.contributor.authorPitřík, Jakub
dc.date.accessioned2016-11-02T15:03:00Z
dc.date.available2016-11-02T15:03:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115482
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. Tato práce obsahuje dvě hlavní části. Jednu praktickou a druhou teoretickou. Obě části jsou rozděleny na jednotlivé kapitoly. Teoretická část obsahuje úvod, stručný profil společnosti a teorii marketingového výzkumu, která je nezbytná pro úspěšné dosažení stanoveného cíle této práce. V praktické části se zaměřuji na marketingový výzkum ve společnosti ČSOB. Výzkum byl proveden dotazníkem s 22 otázkami. V této souvislosti analyzuji každou otázku. V závěru práce vyvozuji rady a návrhy pro společnost. Tyto návrhy by mohly být nápomocné pro budoucí fungování společnosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is devoted to marketing research customer ´s satisfaction from the selected company. This thesis include two main parts. First one is theoretical and the second one is practical. Both parts are divided into single chapters. The theoretical part contains an introduction, brief company´s profile and theory of marketing research which is necessary for successful accomplishment of the stated goal of the thesis. In the practical part, I focus on the marketing research in the ČSOB company. The research was based on questionnaire with 22 questions. In this context I analyze every single question. At the end of the thesis are advice and suggestions for the company. This suggestions should be helpful for the future working of the company.en
dc.format75, [5] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent6910333 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazník, testování statistických hypotéz, bankovní společnostcs
dc.subjectmarketing research, customer satisfaction, questionnaire, statistical hypothesis testing, banking companyen
dc.titleMarketingový výzkum ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeMarketing Research in the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVajs, Stanislav
dc.date.accepted2016-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPIT0026_HGF_B2102_2102R001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam