Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorBeneš, Lukáš
dc.date.accessioned2016-11-02T15:03:56Z
dc.date.available2016-11-02T15:03:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115496
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh reklamní strategie společnosti Itec Czech spol. s r.o., zabývající se prodejem a servisem užitkových vozidel italských značek se speciálními nástavbami pro údržbu městských komunikací a prostor. V práci je představena činnost společnosti Itec Czech spol. s r.o. a její reklamní aktivity v rámci distribuce produktu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První je část teoretická, zabývající se vysvětlením marketingové komunikace a komunikačního mixu. Druhá část je praktická. Tato část se zaměřuje na zhodnocení využívání nástrojů komunikačního mixu v uvedené společnosti. Praktická část dále obsahuje nové návrhy reklamní strategie pro společnost.cs
dc.description.abstractThe subject of this thesis is to design an advertising strategy for ITec Czech Co.,Ltd. which deals with selling and servicing commercial vehicles of Italian brands with special extensions for the maintenance of urban roads and space. The work presents the Itec Company, Ltd. company's operations and its promotional activities in the distribution of the product. The work is divided into two main parts. The first is theoretical explanation dealing with marketing communication and communication mix. The second part is practical. This section aims to evaluate the use of tools of communication mix of the company. The practical part contains new proposals of promotional strategy for the company.en
dc.format64 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent9606576 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectrozpočetcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectreklamní strategiecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectcompanyen
dc.subjectbudgeten
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectadvertising strategyen
dc.subjectcommunicationen
dc.titleNávrh reklamní strategie pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeAdvertising Strategy Proposal for the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠnirchová, Gabriela
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBEN0047_HGF_N2102_2102T001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam