Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorŠvrčinová, Vendula
dc.date.accessioned2016-11-02T15:03:58Z
dc.date.available2016-11-02T15:03:58Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115500
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie vybraného podniku. V teoretické části jsou definovány pojmy, týkající se této problematiky, s důrazem na SWOT analýzu. Je zde charakterizována daná společnost, a také dalších pět konkurenčních firem v rámci zmapování konkurence. V praktické části jsem provedla identifikaci a hodnocení silných a slabých stránek, a následně identifikaci a hodnocení příležitostí a hrozeb u vybrané společnosti a dalších dvou, které jsem pro ni největší konkurencí. Poté jsem u všech tří společností sestavila SWOT matici, kde jsem pro každou ze čtyř strategií doporučila konkrétní návrhy. Závěr patří shrnutí problematiky a návrhům a doporučením pro danou společnost.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with designing an appropriate strategy for the company. The theoretical part defines terms relating to this issue, with an emphasis on the SWOT analysis. Here it is characterized by the company, as well as five other competing companies within the mapping competition. In the practical part I made the identification and assessment of the strengths and weaknesses, and then identifying and evaluating opportunities and threats in the selected company and the other two that I have for her biggest competition. Then for all three companies to compile SWOT matrix, where I was for each of the four strategies recommended specific proposals. Conclusion contains the summary of the issues and proposals and recommendations for the company.en
dc.format59 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2555493 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSWOT analýza, konkurence, silné stránky, slabé stránky, příležitosti, hrozby, matice, strategiecs
dc.subjectSWOT analysis, competition, strengths, weaknesses, opportunities, threats, nuts, strategyen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Proposal for the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHájek, Karel
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSVR0013_HGF_N2102_2102T003_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam