Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDanel, Roman
dc.contributor.authorHájek, Václav
dc.date.accessioned2016-11-02T15:04:04Z
dc.date.available2016-11-02T15:04:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115513
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje důkladnému popisu služby pro správu a vylepšení webového obsahu – Google Analytics. Následným metodám využití a uplatnění tohoto nástroje při analýze a optimalizaci webové stránky. V první části je kladen důraz na pochopení a význam využití. Navazuje část, která je zaměřena na aktivaci a správné nastavení služby. Především podrobnější úpravy procesu měření a dalších funkcí. V práci jsou použity aktualizované informace o asynchronní syntaxi. Také přináší vlastní pohled na využití Google Analytics při online podnikání. Nejdříve je představena obecná rovina webové analytiky V praktické části je podroben web i-kvetiny.cz důkladné analýze obsahové a technické stránky. Následně se věnuje konkrétnímu nastavení měřícího kódu pro tyto internetové stránky. V poslední kapitole jsou navržena doporučení a opatření pro dosažení stanovených cílů firmy za správného použití tohoto nástroje.cs
dc.description.abstractThe thesis is devoted to a thorough description of the service to manage and enhance Web content - Google Analytics. Subsequent methods of use and application of this tool in analyzing and optimizing a website. In the first part the emphasis is on understanding the meaning and usage. Following part is focused on the activation and correct settings. Particularly detailed adjustment process measurement and other functions. The work uses updated information on asynchronous syntax. Also brings its own view on the use of Google Analytics in online business. First, it introduced a general level web analytics In the practical part is subjected to a thorough analysis i-kvetiny.cz web content and technical aspects. Subsequently deals with the particular setup of the code for the site. The final chapter contains recommendations and measures to achieve the objectives of the company for the right to use this tool.en
dc.format66, [13] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent4869775 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectGoogle analytics, analýza webu, SEO, internetový marketing, optimalizace, konverze, elektronické obchodování, zlepšení webu, zvýšení návštěvnostics
dc.subjectGoogle analytics, web analysis, search engine optimization, internet marketing, opimization, conversion, e-commerce, increasing trafficen
dc.titleAnalýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analyticscs
dc.title.alternativeAnalysis and Optimization of Websites Using Google Analyticsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeValošek, Tomáš
dc.date.accepted2016-05-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisHAJ0026_HGF_N2102_3902T033_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam