Show simple item record

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorZávorková, Martina
dc.date.accessioned2016-11-02T15:04:20Z
dc.date.available2016-11-02T15:04:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115557
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá personálním marketingem státního podniku Povodí Odry. Práce popisuje jednotlivé oblasti personálního marketingu a skládá se z dvou hlavních částí a to teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teoretickým vymezením problematiky personálního marketingu a charakteristikou státního podniku Povodí Odry. Praktická část je rozdělena na dvě části a věnuje se a charakteristice jednotlivých personálních činností společnosti a analýzou zaměstnanců ve společnosti. Na základě provedených analýz jsou v závěru diplomové práce uvedeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe presented dissertation deals with the personal marketing of the national enterprise of the Odra catchment area. The dissertation describes individual areas of personal marketing and it consists of two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the theoretical definition of personal marketing issues and with the characteristics of the national enterprise of the Odra catchment area. The practical part is divided into two parts and focuses on the characteristics of individual personal activities of the company and on the analysis of employees within the company. Based on the accomplished analysis there are suggestions and recommendations stated in the conclusion of this dissertation.en
dc.format62 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2661607 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPovodí Odrycs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectzískávánícs
dc.subjecthodnocení a výběr pracovníkůcs
dc.subjectodměňování pracovníkůcs
dc.subjectvzdělávání pracovníkůcs
dc.subjectOdra catchment areaen
dc.subjectpersonal marketingen
dc.subjectrecruitingen
dc.subjectassessment and selection of employeesen
dc.subjectremuneration employeesen
dc.subjectstaff trainingen
dc.titlePersonální marketing průmyslové společnostics
dc.title.alternativePersonnel Marketing of the Industrial Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBaránková Vilamová, Lucie
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisZAV0039_HGF_N2102_2102T001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record