Show simple item record

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorŽáková, Martina
dc.date.accessioned2016-11-02T15:04:20Z
dc.date.available2016-11-02T15:04:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115558
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodné prodejní strategie pro společnost Resorbent, s.r.o. První část práce se skládá z teoretického popisu prodeje, dále analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýzy, obchodní strategie a podmínek Incoterms. V další části práce je představena společnost Resorbent, s.r.o., její produkty a zákazníci. Praktická část práce vychází z teoretického základu a je zde vypracována analýza vnitřního prostředí, Porterova, PEST a SWOT analýza. Dále jsou v práci stanoveny stávající prodejní strategie. V poslední části práce je obsahem návrh vhodné prodejní strategie a další doporučení, která by mohla vést k navýšení prodeje. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí diplomové práce.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the proposal of suitable marketing strategies for the company Resorbent, s.r.o. The first part consists of a theoretical description of sales, further analysis of the internal and external environment, SWOT analysis, business strategy and Incoterms. The second part introduces the company Resorbent s.r.o., its products and customers. The practical part is based on theoretical basis, and there is an analysis of the internal environment, Porter, PEST and SWOT analysis. Furthermore, the work determines the current sales strategy. The content of the last part is a suggestion of sales strategies and recommendations that could lead to an increase in sales. The conclusion contains a summary of the diploma thesis.en
dc.format73, [2] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3745265 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprodejní strategiecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterova analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsales strategyen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleNávrh prodejní strategie průmyslové společnostics
dc.title.alternativeSelling Strategy Designing in the Industrial Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeChuchro, Jiří
dc.date.accepted2016-05-24
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchKomerční inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisZAK0032_HGF_N2102_2102T003_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record