dc.contributor.advisor | Helebrant, František | |
dc.contributor.author | Kunz, Petr | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T15:04:27Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T15:04:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/115582 | |
dc.description | Import 02/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na návrh nového systému pohonu pojezdu drtiče skrývky DS-OH. Nový systém pohonu by měl nahradit stávající systém, přičemž původní využívá kombinaci elektromotoru s kuželočelní převodovkou a otevřených převodů. Nový systémem s kompaktním pohonem je tvořen elektromotorem a šnekoplanetovou převodovkou při zachování stávajících parametrů krouticího momentu turasu i pojezdové rychlosti stroje. V diplomové práci je postupně popsána funkce, technické parametry a pracovní zařazení drtiče. Následuje popis důvodů rekonstrukce i její ideový a technický návrh. Ve čtvrté kapitole je konkrétní technický návrh řešení do provozu hnědouhelného dolu. V práci jsou probrány důvody potřeby rekonstrukce pohonů, původní konstrukční řešení pohonů a rozpracován nový návrh pohonu pojezdu včetně částečné výrobní výkresové dokumentace, a jsou zde také popsány technologické postupy demontáže a následné montáže pohonů. V poslední části je zhodnocení technických a finančních přínosů rekonstrukce pohonu pojezdu. | cs |
dc.description.abstract | The main focus of this Thesis is on a new overburden crusher chassis propulsion system DS-OH. The new propulsion system would replace the existing system that exploits a bevel transmission electromotor in combination with an open gear. The new system has a compact propulsion that is formed by an electromotor and a worm gear transmission while it keeps the same torque and the same chassis speed of the crushing machine. The Thesis describes the new propulsion system function, technical parameters and crusher work inclusion. It also explains the grounds of the new design as well as its ideological and technical plan. In particular, Chapter 4 includes actual technical solution for a brown coal mine. This research provides arguments as to why the new propulsion system is necessary, and describes the original propulsion construction solution and the new design that includes partial manufacturing blue print drawings. It also includes technical dismantling and assembling procedures. The final chapter evaluates technical and financial benefits of the new chassis propulsion design. | en |
dc.format | 58 l. : il. + 5 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 6845435 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | drtič, drtič skrývky, pohon pojezdu, rekonstrukce | cs |
dc.subject | crusher, overburden crusher, chassis propulsion system, reconstruction | en |
dc.title | Rekonstrukce pohonu pojezdu drtiče DS OH | cs |
dc.title.alternative | The Reconstruction of the Engine at the Roller of the Crusher DS OH | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hanuška, Ladislav | |
dc.date.accepted | 2016-05-24 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnosti | |
dc.thesis.degree-program | Hornictví | cs |
dc.thesis.degree-branch | Hornické inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | KUN0087_HGF_N2111_2101T008_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |