dc.contributor.advisor | Pospíšil, Jiří | |
dc.contributor.author | Pospěch, Miroslav | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T15:05:04Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T15:05:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/115673 | |
dc.description | Import 02/11/2016,
PDF DP je nahráno v příloze | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce popisuje zaměření skutečného provedení revitalizačních prací železničního kolejového spodku na trati Frýdlant nad Ostravicí – Valašské meziříčí. V první části popisuji teoretické aspekty, které se zabývají měřením skutečného provedení železničního kolejového spodku, a závazné předpisy, normy a vyhlášky spojené s měřením v terénu pro vyhotovení geodetické dokumentace. V druhé části se zaměřuji na stavební objekt SO 03-16-01, ve kterém popisuji železniční bodové pole a jeho doplnění při měření v terénu, rozsah stavby a znázornění oblasti měření. Ve čtvrté části jsem popsal použité metody měření a použité vybavení při zaměření skutečného provedení kolejového spodku. Závěrem této diplomové práce bylo vyhotovení skutečného provedení 3D modelu železničního kolejového spodku. | cs |
dc.description.abstract | This dissertation describes real survey of Ral Construction in revitalizing the Railway Frydlant nad Ostravici – Valašské Meziříčí. Second part describe theoretic aspect of measure real execution of Ral Construction. Binding rules, norms and regulation connected with filed measure for completing geodetic documentation. In the third part I focus on construction site SO 03-16-01. Where I describe Railway dot field and his completion during the field measure, expanse of construction site and illustration of measured area. In fourth part I described methods, measure and equipment that I used for completing Ral Construction. Conclusion of this dissertation was fabrication 3D model of Ral Construction. Part of the geodetic documentation is design Ral Construction. | en |
dc.format | 48 l. : il. + 7 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 513981 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | železniční spodek, zaměření skutečného stavu, Správa železniční dopravní cesty, železniční bodové pole, přechodné stanovisko | cs |
dc.subject | rall construction substructure, survey of the actual execution, Railway Infrastructure Administration, railway point field, temporary station | en |
dc.title | Zaměření skutečného provedení železničního spodku při revitalizaci trati Frýdlant nad Ostravicí – Valašské Meziříčí | cs |
dc.title.alternative | Survey of Ral Construction the Substructure in Revitalizing the Railway Frýdlant nad Ostravicí – Valašské Meziříčí | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Čížek, Jiří | |
dc.date.accepted | 2016-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 544 - Institut geodézie a důlního měřictví | |
dc.thesis.degree-program | Geodézie a kartografie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Inženýrská geodézie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | POS0074_HGF_N3646_3646T007_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |