Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšil, Jiří
dc.contributor.authorPospěch, Miroslav
dc.date.accessioned2016-11-02T15:05:04Z
dc.date.available2016-11-02T15:05:04Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115673
dc.descriptionImport 02/11/2016, PDF DP je nahráno v přílozecs
dc.description.abstractTato diplomová práce popisuje zaměření skutečného provedení revitalizačních prací železničního kolejového spodku na trati Frýdlant nad Ostravicí – Valašské meziříčí. V první části popisuji teoretické aspekty, které se zabývají měřením skutečného provedení železničního kolejového spodku, a závazné předpisy, normy a vyhlášky spojené s měřením v terénu pro vyhotovení geodetické dokumentace. V druhé části se zaměřuji na stavební objekt SO 03-16-01, ve kterém popisuji železniční bodové pole a jeho doplnění při měření v terénu, rozsah stavby a znázornění oblasti měření. Ve čtvrté části jsem popsal použité metody měření a použité vybavení při zaměření skutečného provedení kolejového spodku. Závěrem této diplomové práce bylo vyhotovení skutečného provedení 3D modelu železničního kolejového spodku.cs
dc.description.abstractThis dissertation describes real survey of Ral Construction in revitalizing the Railway Frydlant nad Ostravici – Valašské Meziříčí. Second part describe theoretic aspect of measure real execution of Ral Construction. Binding rules, norms and regulation connected with filed measure for completing geodetic documentation. In the third part I focus on construction site SO 03-16-01. Where I describe Railway dot field and his completion during the field measure, expanse of construction site and illustration of measured area. In fourth part I described methods, measure and equipment that I used for completing Ral Construction. Conclusion of this dissertation was fabrication 3D model of Ral Construction. Part of the geodetic documentation is design Ral Construction.en
dc.format48 l. : il. + 7 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent513981 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectželezniční spodek, zaměření skutečného stavu, Správa železniční dopravní cesty, železniční bodové pole, přechodné stanoviskocs
dc.subjectrall construction substructure, survey of the actual execution, Railway Infrastructure Administration, railway point field, temporary stationen
dc.titleZaměření skutečného provedení železničního spodku při revitalizaci trati Frýdlant nad Ostravicí – Valašské Meziříčícs
dc.title.alternativeSurvey of Ral Construction the Substructure in Revitalizing the Railway Frýdlant nad Ostravicí – Valašské Meziříčíen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČížek, Jiří
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department544 - Institut geodézie a důlního měřictví
dc.thesis.degree-programGeodézie a kartografiecs
dc.thesis.degree-branchInženýrská geodéziecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPOS0074_HGF_N3646_3646T007_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam