Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorHořínek, Ivo
dc.date.accessioned2016-11-02T15:05:39Z
dc.date.available2016-11-02T15:05:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115765
dc.descriptionImport 02/11/2016cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků u společnosti Auto Heller. Společnost Auto Heller působí v prostředí automobilového průmyslu a zabývá se prodejem a servisem nových a ojetých vozů. V první části práce jsou nashromážděny teoretické poznatky o měření spokojenosti zákazníků. Následně je detailně popsána analyzovaná společnost se zaměřením na to, kdo jsou vlastně zákazníci automobilového průmyslu. Další část práce je věnována analyzování spokojenosti zákazníků vozů ŠKODA Auto. Cílem je zmapovat situaci, zhodnotit výsledky měření a navrhnout změny budoucího měření spokojenosti zákazníků této společnosti.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the measurement of customer satisfaction in the company Auto Heller. Auto Heller company operates in the automotive industry and is engaged in selling and servicing new and used cars. In the first part the theoretical knowledge about customer satisfaction measurement are collected. Subsequently analyzed the company is described in detail with focus on who are actually customers of the automotive industry. Another part is devoted to analyzing customer satisfaction of ŠKODA Auto vehicles. The aim is to analyze the situation, to evaluate test results and propose changes to future customer satisfaction measurement of this company.en
dc.format73 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3354472 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectAuto Hellercs
dc.subjectŠKODA Autocs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectECSIcs
dc.subjectautomotive industryen
dc.subjectAuto Helleren
dc.subjectŠKODA Autoen
dc.subjectmeasuring customer satisfactionen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectECSIen
dc.titleHodnocení spokojenosti zákazníků se službami vybrané firmycs
dc.title.alternativeMeasuring Customer Satisfaction with the Services of Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePiecha, Marian
dc.date.accepted2016-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisHOR0315_HGF_N2102_2102T001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam