Show simple item record

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslav
dc.contributor.authorBerger, Marek
dc.date.accessioned2016-11-03T07:32:49Z
dc.date.available2016-11-03T07:32:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115831
dc.descriptionImport 03/11/2016cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je problematika simulačních her zaměřující se na oblast podnikání. Cílem práce je navrhnout, implementovat a otestovat vlastní řešení, jež bude simulovat chování trhu, procesy firemní infrastruktury a důsledky strategických rozhodnutí podnikatele a to v přívětivém grafickém rozhraní a se začleněním výukových i herních faktorů. První část práce je věnována teoretickému základu pro vlastní implementaci. Jsou rozebrány principy podnikání ve zjednodušeném rozsahu s ohledem na existenci možných způsobů jejich implementace, a také principy a doporučené postupy pro tvorbu her. Dostatečný prostor je věnován i popisu stávajících řešení. Druhá část je zaměřena na praktickou stránku práce. Kapitoly jsou strukturovány dle etap vývoje od prvotní vize přes analýzu a návrh až k implementaci a testování.cs
dc.description.abstractThe theme of this thesis is the issue of simulation games focusing on business. The aim is to design, implement and test a custom solution that will simulate the behavior of market processes, enterprise infrastructure and consequences of strategic decisions of businessmen in friendly graphical interface and the inclusion of educational and game factors. The first part is devoted to theoretical basis for their implementation. Business principles are described in a simplified range with respect to the existence of possible ways of their implementation, as well as the principles and best practices for creating games. Ample space is devoted to a description of existing solutions. The second part focuses on the practical aspects of the thesis. The chapters are structured according to the stages of development from initial vision through analysis and design to implementation and testing.en
dc.format.extent7144371 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSimulace podnikánícs
dc.subjectwebová strategická hracs
dc.subjectvýuka podnikánícs
dc.subjectresponzivní designcs
dc.subjectBusiness simulationen
dc.subjectweb strategy gameen
dc.subjectbusiness learningen
dc.subjectresponsive designen
dc.titleSimulační hra pro výuku podnikánícs
dc.title.alternativeSimulation Game for Business Educationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanečko, Tomáš
dc.date.accepted2016-06-07
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatiky
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisBER0049_FEI_N2647_2612T025_2016
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record