dc.contributor.advisor | Menšík, Marek | |
dc.contributor.author | Gereg, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2016-11-03T07:32:55Z | |
dc.date.available | 2016-11-03T07:32:55Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/115845 | |
dc.description | Import 03/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je vytvoření analytického nástroje pro e-learninový systém eLogika.Budeme se zabývat analýzou chování uživatelů v systému a následovného vyhodnocování.
Záměrem této analýzy je se pokusit nalézt způsoby chování, které je charakteristické pro určité skupiny uživatelů.
Na základě analýzy logů systému eLogika, dokážeme doporučovat rozmístění jednotlivých stránek, které bude napomáhat zlepšovat přehlednost a uživatelskou přívětivost systému.Dále dostatečné porozumění analyzovaných dat a případné objevení závislostí, nám může pomoci s predikcí výsledků u budoucích uživatelů systému.
Analytická část je věnována popisu logovaných dat. Jsou zde popsány vybrané metody, které nám pomůžou odhalit a vyhodnotit specifické typy chování. V návrhu si detailněji rozebereme veškeré požadavky, které budeme realizovat ve fázi implementace. Závěr této práce obsahuje výsledky individuálních analýz a jejich zhodnocení. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is the analytic tool for e-learning system eLogika.
Based on user behavior analysis in eLogika system and by following evaluation.
The intention of this analysis is to find types of behavior that are typical for certain groups of users.
Based on the analysis of eLogika logs, we can recommend the layout of individual pages, which will help to improve the clarity and user-friendliness of the system.
Furthermore, adequate understanding of the analyzed data discovered dependencies, can assist with the prediction of the results for future users of the system.
Analytical part is devoted to describing the logged data. It also described selected methods that will help us identify and evaluate specific types of behavior.
The concept will analyze the requirements that we will implement in the implementation phase. The conclusion of this work contains the results of individual analyzes and their evaluation. | en |
dc.format.extent | 2132342 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | analýza logů, data mining, analytický nástroj, eLogika, e-learning | cs |
dc.subject | log analysis, data mining, analytical tool, eLogika, e-learning | en |
dc.title | Analytický nástroj pro systém eLogika | cs |
dc.title.alternative | Analytic Tool for eLogika System | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Slaninová, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2016-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | GER0010_FEI_N2647_2612T025_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |