Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProkop, Lukáš
dc.contributor.authorVincenc, Michal
dc.date.accessioned2016-11-03T07:34:24Z
dc.date.available2016-11-03T07:34:24Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/115945
dc.descriptionImport 03/11/2016cs
dc.description.abstractV této práci je řešen problém akumulace elektrické energie pro ostrovní a poloostrovní systém. Na úvod je popsáno jak systém a jeho dílčí části fungují, jaké jsou jejich parametry a případné využití. V další části práce je navrženo několik variant, které by bylo vhodné na problém akumulace elektrické energie aplikovat. Cílem je zjistit, zda by se mohl elektromobil využít jako přídavný akumulační člen v případě výpadku dodávky elektrické energie od distributora při poloostrovním systému nebo výpadku napájení fotovoltaickými panely při nepříznivém počasí. Dalším cílem je definovat podmínky, za kterých bude objekt nezávislý jak na energii od distributora, tak i na fotovoltaice po dobu tří dnů. Na závěr je provedena cenová kalkulace úspory na akumulátoru v objektu, v závislosti na využití kapacity z elektromobilu, a celková analýza jednotlivých variant.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the issue of accumulating electric energy for off-grid and on-grid systems. First the system, its parts and operation are described, along with their specifications and possible utilisation. Next part of the thesis suggests a few suitable options Which can be applied to the problem of accumulating electric energy. The main aim is to find out if an electric car can be used as an additional accumulation cell in case of a failure in electric power supplies from the distributor if a peninsular system is concerned or in case of a loss of supplies from photovoltaic panels When the weather is unfavourable. Next task is to define conditions When the object is independent of both the energy from the distributor and the photovoltaics for three days. Finally there is a pricing of saves for an accumulator inside the object, depending on the utilization of the electric car capacity, and analyses of individual options.en
dc.format.extent3146236 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVehicle to Homecs
dc.subjectVehicle to Gridcs
dc.subjectelektromobilcs
dc.subjectFVEcs
dc.subjectSaveboxcs
dc.subjectPVGiscs
dc.subjectostrovní systémcs
dc.subjectpoloostrovní systémcs
dc.subjectVehicle to Homeen
dc.subjectVehicle to Griden
dc.subjectelectric vehicleen
dc.subjectFVEen
dc.subjectSaveboxen
dc.subjectPVGisen
dc.subjectoff-grid systemen
dc.subjectsemi-off-grid systemen
dc.titleVyužití elektromobilů jako akumulačních systémůcs
dc.title.alternativeVyužití elektromobilů jako akumulačních systémůen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVaculík, Petr
dc.date.accepted2016-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department410 - Katedra elektroenergetiky
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchElektroenergetikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisVIN0010_FEI_N2649_3907T001_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam