dc.contributor.advisor | Krumnikl, Michal | |
dc.contributor.author | Plaček, Jan | |
dc.date.accessioned | 2016-11-03T07:34:29Z | |
dc.date.available | 2016-11-03T07:34:29Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/115958 | |
dc.description | Import 03/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na výrobu palubního počítače, který je schopný komunikovat
s řídicí jednotkou vozu Honda Civic. Celá tato práce je rozdělaná do pěti částí. První část je věnovaná
rešerší obdobných palubních počítačů, které se vyskytují na našem trhu a posléze srovnána s mým
řešením. V druhé části je popsán komunikační protokol vozidla, pomocí kterého probíhá komunikace
s palubním počítačem. Další část je zaměřena na diagnostiku moderních vozidel. Čtvrtá část je
věnovaná samotné výrobě palubního počítače. Poslední část je věnovaná samotnému testování
v běžném silničním provozu. | cs |
dc.description.abstract | The diploma thesis is focused on the development of a vehicle computer, capable of communication
with Honda Civic electronic control unit. The thesis is divided into five parts. The first part covers the
state-of-the-art of similar vehicle computers available on the market. At the end of this part a
comparison of the proposed vehicle computer and market available models is provided. The second
part contains the description of the vehicle control unit communication protocols. The third part is
aimed at the vehicle diagnostics. The fourth part describes the development and manufacturing of the
vehicle computer. The last part covers the tests of the computer in the real traffic. | en |
dc.format.extent | 3469115 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Palubní počítač, ISO9141, CAN-bus, K-Linka, Atmel ATmega 2560 | cs |
dc.subject | On-board computer, ISO9141, CAN-bus, K-Line, Atmel ATmega 2560 | en |
dc.title | Palubní počítač pro vozy Honda s řídící jednotkou P1K | cs |
dc.title.alternative | Computer Unit for Honda Cars with P1K ECU | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Olivka, Petr | |
dc.date.accepted | 2016-05-31 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 440 - Katedra telekomunikační techniky | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Mobilní technologie | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | PLA0048_FEI_N2647_2612T059_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |