dc.contributor.advisor | Dvorský, Jiří | |
dc.contributor.author | Drábek, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2016-11-03T07:48:46Z | |
dc.date.available | 2016-11-03T07:48:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/116174 | |
dc.description | Import 03/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Práce se zabývá popisem individuální odborné praxe, kterou jsem vykonával ve firmeˇ Craneballs s.r.o. [1] Konrétneˇ vývojem multiplayerové online hry. Po krátkém úvodu je cˇtenárˇ seznámen s firmou, ve které byla praxe vykonávána. Dále je ve zkratce po- psán game design a využívané technologie prˇi vývoji. Následuje jednotlivé zadání úkolu ̊ vcˇetneˇ postupu rˇešení a hodnocení cˇasové nárocˇnosti. Záveˇrem práce je shrnuto, kterých znalostí získaných beˇhem studia jsem využil, které mi naopak chybeˇly a jaké jsem beˇhem praxe získal. V poslední rˇadeˇ celkové zhodnocení praxe. | cs |
dc.description.abstract | This article details author’s work experience developing a multiplayer online game in a company Craneballs s.r.o. [1] The company’s history and structure is introduced in the beginning, followed by a short introduction of the specific game design and the technolo- gies used for development and backend. The work then covers specific tasks needed to be solved in more detail including the applied solutions and evaluation of time require- ments. The conclusion summarizes which knowledge bits gained during author’s studies were utilized, which were missing and which were gained. The professional experience is evaluated in the end. | en |
dc.format.extent | 1591587 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Hra | cs |
dc.subject | Unity | cs |
dc.subject | střílečka | cs |
dc.subject | online | cs |
dc.subject | klient | cs |
dc.subject | server | cs |
dc.subject | optimalizace | cs |
dc.subject | Craneballs | cs |
dc.subject | multiplatformnost | cs |
dc.subject | Game | en |
dc.subject | Unity | en |
dc.subject | shooter | en |
dc.subject | online | en |
dc.subject | client | en |
dc.subject | server | en |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | Craneballs | en |
dc.subject | multiplatform | en |
dc.title | Absolvování individuální odborné praxe | cs |
dc.title.alternative | Individual Professional Practice in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2016-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | |
dc.contributor.consultant | Rejnoch, Matěj | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | DRA0042_FEI_B2647_2612R025_2015 | |
dc.rights.access | openAccess | |