dc.contributor.advisor | Zdrálek, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Hub, Michal | |
dc.date.accessioned | 2016-11-03T07:48:51Z | |
dc.date.available | 2016-11-03T07:48:51Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/116181 | |
dc.description | Import 03/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Cílem této práce je popsat problematiku existence 3D grafických modelů spolu se současnými principy a metodami 3D modelování a snímání a tyto poznatky aplikovat v praxi. Obsahem této práce je taktéž popsat fenomén 3D tisku. Popsat celý proces od naprostého počátku nasnímání či vymodelování 3D modelu, jeho úpravu a jeho finální vytisknutí na 3D tiskárně. Tato práce se souběžně zajímá o porovnání virtuálních 3D objektů s objekty reálnými a popisem jejich vzájemných podobností a odlišností. V neposlední řadě tato práce pojednává o technických požadavcích 3D grafického modelování a taktéž prezentuje ukázky vybraných technologií, dostupných v současné době. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this work is to describe problems of existence 3D graphical models, current methods and principles of 3D modeling and apply this knowledge in practise. The content of this work is also to describe the phenomenon of 3D printing, from inception of scanning or modeling 3D model to final phase of printing on a 3D printer. This work is also simultaneously interested in comparing virtual 3D objects with real objects and describing their mutual similarities and differences. Finally, this work deals with the technical requirements of 3D graphic modeling and also presents demonstrations of various technologies currently available. | en |
dc.format.extent | 5540207 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | 3D, model, modelování, blender, renderování, grafika, fotografie, 3D tisk, 3D tiskárna, filamenty, fotogrammetrie | cs |
dc.subject | 3D, model, modeling, blender, rendering, graphic, photo, 3D print, 3D printing, filaments, photogrammetry | en |
dc.title | Grafické 3D modely | cs |
dc.title.alternative | Graphic 3D Models | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Hlozák, Martin | |
dc.date.accepted | 2016-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 440 - Katedra telekomunikační techniky | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Mobilní technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | HUB0029_FEI_B2647_2612R059_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |