Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeter, Lukáš
dc.contributor.authorJanošcová, Bára
dc.date.accessioned2016-11-03T07:49:37Z
dc.date.available2016-11-03T07:49:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/116261
dc.descriptionImport 03/11/2016cs
dc.description.abstractCílem této práce je vytvoření interaktivní aplikace s využitím očních pohybů pro její ovládání. Pro realizaci byla použita metoda elektrookulografie, která využívá elektrických potenciálů očí. Sestrojený elektrookulograf, jehož základním prvkem je přístrojový zesilovač, tvoří výchozí, hardwarovou část práce. Vlastní prací je pak algoritmus vytvořený v programovacím prostředí LabVIEW představující hru „SNAKE“s, jenž vyhodnocuje směry pohybu očí. Hra je prezentována grafickým uživatelským rozhraním, které obsahuje herní pole, indikátory pro určení směru pohybu hada a také grafy pro znázornění průběhu snímaného signálu. Propojením softwarové a hardwarové části, které je zajištěno pomocí zařízení NI ELVIS II, došlo k vytvoření funkční interaktivní aplikace s ovládáním prostřednictvím očních pohybů.cs
dc.description.abstractThis thesis objective was to create an interactive application controlled by the eye movement. The application was developed using the Electro-oculography method which is exploiting the electrical potentials of the eyes. The initial hardware part of the work is an assembled Electrooculograph with its main component being a device amplifier. The authentic work is an algorithm created in the LabVIEW programming environment designing a game called “SNAKE” which analyses the eye motion. The game is introduced in a graphic user interface which includes the game environment, movement indicators to determine the snake directions, and graphs to show the recorded signals. A functional interactive application controlled via the eye movement was created by combining the software and the hardware parts using the NI ELVIS II device.en
dc.format.extent8830579 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectElektrookulografiecs
dc.subjectEOGcs
dc.subjectinteraktivní aplikacecs
dc.subjectLabVIEWcs
dc.subjecthracs
dc.subjectElectrooculographyen
dc.subjectEOGen
dc.subjectinteractive applicationen
dc.subjectLabVIEWen
dc.subjectgameen
dc.titleInteraktivní aplikace ovládaná pohybem očícs
dc.title.alternativeInteractive Application Controlled by Movement of Eyesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePavelková, Alena
dc.date.accepted2016-06-02
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department450 - Katedra kybernetiky a biomedicínského inženýrství
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchBiomedicínský technikcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisJAN0463_FEI_B2649_3901R039_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam