dc.contributor.advisor | Ježek, David | |
dc.contributor.author | Žůrek, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2016-11-03T07:49:45Z | |
dc.date.available | 2016-11-03T07:49:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/116279 | |
dc.description | Import 03/11/2016 | cs |
dc.description.abstract | Tématem mé bakalářské práce je rozšíření již existující hry Carcassonne o rozšíření Věže a Princezna a drak. Hra je implementována v jazyce Java a využívá technologie RMI pro komunikaci se serverem a Java WebStart pro spouštění. Nejdříve jsou nastíněna základní pravidla hry. Poté následují pravidla, která jsou přidána s novými rozšířeními. Vzhledem k tomu, že programovací jazyk a použité technologie už byly odůvodněny v předchozích bakalářských pracích, další část je věnována výběru vývojového prostředí a dalších programů vhodných pro programování větších projektů. Dále je popsáno samotné řešení problémů při implementaci a implementace samotné. Tato práce navazuje na sérii bakalářských prací, řešících hraní her online a základní hry Carcassonne s rozšířeními Hostince a katedrály a Kupci a stavitelé. | cs |
dc.description.abstract | The topic of my bachelor thesis is an extension of an existing game Carcassone. Extensions are Tower and Princess and Dragon. The game is implementated in Java language and it uses RMI technology for communication with server and Java WebStart for launching. At~the begining there are basic rules of the game. Then the rules for added extensions follow. Whereas the programming language and used technologies were justified in previous bachelor thesis, next part is about development enviroment and other programs suitable for programming larger projects. Then the implementation problems and implementation itself is described. This thesis is continuation of series of bachelor thesis, that desribe online game playing and basic Carcassonne game with extensoins Inns and cathedrals and Buyers and builders. | en |
dc.format.extent | 9441746 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Bakalářská práce | cs |
dc.subject | on-line hra | cs |
dc.subject | Carcassonne | cs |
dc.subject | Remote Method Invocation (RMI) | cs |
dc.subject | Java web start (JWS) | cs |
dc.subject | programovací jazyk Java | cs |
dc.subject | Bachelor thesis | en |
dc.subject | on-line game | en |
dc.subject | Carcassonne | en |
dc.subject | Remote Method Invocation (RMI) | en |
dc.subject | Java web start (JWS) | en |
dc.subject | programming language Java | en |
dc.title | Hra Carcassonne - Rozšíření Věže a rozšíření Princezna a drak | cs |
dc.title.alternative | Game Carcassonne - Extension Towers and Extension Princes and Dragon | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Czopik, Jan | |
dc.date.accepted | 2016-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | ZUR0020_FEI_B2647_2612R025_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |