Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFasuga, Radoslav
dc.contributor.authorKantor, Lukáš
dc.date.accessioned2016-11-03T07:49:50Z
dc.date.available2016-11-03T07:49:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/116290
dc.descriptionImport 03/11/2016cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou tvorby produktových nabídek, jejich prezentováním a plánováním. Jako první je popsána tvorba produktové nabídky, která je rozdělena na část věnovanou zásadám psaní reklamního textu a část správného vzhledu produktové nabídky po grafické stránce. Poté je nastíněna produktová nabídka v interaktivní podobě, která je následována možnostmi její tvorby. Dále jsou podrobeny analýze konkurenční nástroje firmy Adobe Systems a Canva, s kterými lze produktovou nabídku vytvořit. Hlavním cílem práce je vytvoření nástroje speciálně zaměřeného na produktovou nabídku, který ji dokáže vytvářet, generovat a také plánovat. V praktické části je provedena jeho analýza, návrh implementace a vlastní implementace na vybrané platformě .NET. Nakonec je provedeno zhodnocení vytvořené aplikace, její porovnání s konkurenčními nástroji a navržení možných rozšíření a vylepšení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis covers the product offers, their presentation and planning. Firstly the creation of the product offer is described. This is then divided into a section explaining the rules for advert text and a further section explaining appropriate visual appearance of the product offer. It also outlines the possibilities related to the creation of the product offer in an interactive environment. Furthermore, there is an analysis of the competitive tools of the Adobe Systems and Canva where the product offer can be created. The main goal of the work is to create a tool specifically focused on the creation, generation and planning of the product offer. In the practical part, there is an analysis, proposal of the implementation and the implementation itself on selected .NET platform. Finally, the application is reviewed, it is then compared against the competitor's tools and the possible extensions and improvements are proposed.en
dc.format.extent10155964 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectproduktová nabídkacs
dc.subjectakční letákcs
dc.subjectgenerátorcs
dc.subjecttiskcs
dc.subjectdesktopová aplikacecs
dc.subjectproduct offeren
dc.subjectaction flyeren
dc.subjectgeneratoren
dc.subjectprinten
dc.subjectdesctop applicationen
dc.titleNástroj pro sledování a analýzu produktových nabídekcs
dc.title.alternativeTools for Searching and Comparing Special Product Offersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHolub, Libor
dc.date.accepted2016-06-01
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatiky
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKAN0086_FEI_B2647_2612R025_2015
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam