dc.contributor.advisor | Fojtík, Roman | |
dc.contributor.author | Hešnaur, Karel | |
dc.date.accessioned | 2017-01-13T08:27:02Z | |
dc.date.available | 2017-01-13T08:27:02Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/116619 | |
dc.description | Import 13/01/2017 | cs |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je věnována aktuálnímu tématu využití dřeva ve stavebnictví. Je zde věnován prostor historickým i současným dřevěným mostům.
Cílem je zpracování návrhu a posudku spřažené dřevo-betonové mostní konstrukce pro silniční dopravu.
Pro správný statický výpočet bylo nutné provést experimentální ověření tuhosti spřažení, jehož výsledky byly použity pro vytvoření numerického MKP modelu, který byl využit pro výpočet vnitřních sil.
Nalezneme zde také porovnání dřevo-betonové a ocelo-betonové konstrukce a vyhodnocení vhodnosti jejich použití. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is devoted to the actual topic of the use of wood in construction. There is a space dedicated to the historical and contemporary wooden bridges.
The aim is elaboration of a proposal and a report composite wood-concrete bridge structures for road transportation.
To correct structural analysis was necessary to make experimental verification coupling stiffness, the results of which were used to create numerical FEM model was used to calculate internal forces.
Here we find the comparison of wood, concrete and steel-concrete structures and assessing their suitability. | en |
dc.format.extent | 3982389 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | most, dřevo, dřevo-beton, spřažení, tuhost spřažení | cs |
dc.subject | bridge, wood, wood-concrete, interlocked, coupling stiffness | en |
dc.title | Dřevěný spřažený most | cs |
dc.title.alternative | Interlocked wooden bridge | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Mareček, David | |
dc.date.accepted | 2017-01-10 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 221 - Katedra konstrukcí | |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukce staveb | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | HES0008_FAST_N3607_3607T037_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |