Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLahuta, Hynek
dc.contributor.authorRochovanský, Martin
dc.date.accessioned2017-01-13T08:28:21Z
dc.date.available2017-01-13T08:28:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/116697
dc.descriptionImport 13/01/2017cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vlastnostmi a využitelností popílků z úložiště Předmostí v zemním tělese dálnice D1 na úseku Přerov – Lipník nad Bečvou. Popílky pocházejí z Přerovské teplárny a následně byly uloženy na deponii Předmostí. Ukládání těchto popílků skončilo asi před dvaceti lety. V úvodu se práce zabývá problematikou popílků obecně a jejich klasifikací. Další část této diplomové práce se věnuje výzkumu vlastností popílků na mnou odebraných vzorcích. Na těchto vzorcích byly provedeny všechny průkazní zkoušky, které jsou uvedeny v TP 93 – Návrh a provádění staveb pozemních komunikací s využitím popílků a popelů. První část výzkumu se zabývá popílky jako násypovým materiálem. Druhá část řeší popílky jako pojivo. Zjištěné výsledky byly porovnány s požadavky, které jsou uvedeny v TP 93. V závěru práce jsou formulována doporučení, zda lze tyto popílky zabudovat do zemního tělesa pozemních komunikací samotně, popřípadě jestli se musí mísit s pojivy (cement, vápno).cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the properties and utilisation of fly ash from the Předmostí tip as fill in the D1 motorway in the section Přerov – Lipník nad Bečvou. Fly ashwas produced in the heating plant Přerov and subsequently stored in the Předmostí tip. Deposition of fly ash finished twenty years ago. Introduction contains basic information regarding origin of coal combustion products (including fly ash) and their classification. Next part of thesis deals with research of the fly ash samples taken by myself. Test were carried to the requirements of the technical regulation TP 93 - Design and implementation of road constructions utilizing fly ash and ash. The first part of the research deals with ashes as fill. The next part discussed utilization of fly ash as binder component. The observed results were compared with the limit values of TP 93. Finnaly, there were recommendation concerning fly ash utilisation in road construction as fill, or as a component of binder.en
dc.format.extent2346742 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPopílky, fyzikální vlastnosti, chemické vlastnosti, zemní těleso, laboratorní zkoušky.cs
dc.subjectFly ash, mechanical properties, chemical properties, fill, laboratory tests.en
dc.titleVlastnosti popílků z úložiště Předmostí a možnost jejich zabudování do zemního tělesa dálnice v úseku Přerov-Lipník nad Bečvoucs
dc.title.alternativeThe Properties of the Fly Ash from Předmostí Dump and the Possibility of Their Utilization as Fill in the D1 Motorway in the Section Přerov-Lipník nad Bečvouen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKresta, František
dc.date.accepted2017-01-12
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisROC0006_FAST_N3607_3607T035_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam