Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolárik, Martin
dc.contributor.authorŠilc, Michal
dc.date.accessioned2017-01-13T08:28:28Z
dc.date.available2017-01-13T08:28:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/116707
dc.descriptionImport 13/01/2017cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá posouzením stability tělesa komunikace R46 na úseku mezi Vyškovem a Olomoucí. Těleso již delší dobu vykazuje, v km 9,100 – 9,275, četná porušení. První část je věnována problematice sesuvných území. Druhá část představuje popis posuzované lokality včetně zhodnocení stávajícího stavu. Na základě analýzy skutečného stavu, podloženého matematickým modelem ze softwaru Plaxis 2D, byla navržena kombinace dvou stabilizačních opatření. Zhodnocení účinků těchto opatření bylo získáno opět z matematického modelování v Plaxis 2D. Výsledky navržených stabilizačních opatření jsou vyhodnoceny ve formě stupně stability svahu. Na závěr je práce doplněna přibližnou cenovou kalkulací. Cílem diplomové práce je posouzení současného stavu svahu a vypracování návrhu stabilizačních opatření.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the assessment of the stability of soil solid of the road R46 in the area between Vyškov and Olomouc. For a long term, the soil solid evinces numerous breaches in km 9.100 to 9.275. The first part is devoted to the issue of landslides. The second part presents a description of the assessed locations, including assessment of the current situation. The combination of two stabilization measures project was designed. This design is based on the analysis of the mathematical model of the actual situation presented in software Plaxis 2D. Evaluation of the effects of these measures were obtained again from mathematical modeling in Plaxis 2D. The results of proposed stabilization measures project are evaluated as degree of slope stability. At the end, the thesis includes an approximate price calculation. The aim of this thesis is the assessment of current state of the slope and devising of stabilization measures project.en
dc.format.extent8753180 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSesuvná územícs
dc.subjectstabilizační opatřenícs
dc.subjectpilotová stěnacs
dc.subjectodvodněnícs
dc.subjectstabilita svahucs
dc.subjectmodelová analýzacs
dc.subjectPlaxis 2D.cs
dc.subjectLandslidesen
dc.subjectstabilization measures projecten
dc.subjectpile wallen
dc.subjectdrainageen
dc.subjectslope stabilityen
dc.subjectmodel analysisen
dc.subjectPlaxis 2D.en
dc.titlePosouzení stability tělesa komunikace R46 v km 9,100-9,275 – analýza příčin a vypracování návrhu stabilizačních opatřenícs
dc.title.alternativeAssessment of the Stability of Soil Solid of the Road R46 (9.100-9.275 km) – Analysis of Causes and Devising of Stabilization Measures Projecten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRyšávka, Jaroslav
dc.date.accepted2017-01-12
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelství
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisSIL0017_FAST_N3607_3607T035_2016
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam