Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorMelcer, Jozef
dc.date.accessioned2017-03-21T07:12:33Z
dc.date.available2017-03-21T07:12:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavební. 2016, roč. 16, č. 2, s. 135-141 : il.cs
dc.identifier.issn1213-1962
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/116964
dc.descriptionNa De Gruyter online verzi je článek publikován již v čísle 2 za rok 2015, z technických příčin však byl v tištěné verzi vložen až do čísla 2 za rok 2016cs
dc.description.abstractFrequency Response Function (FRF) characterizes the response of dynamic system in frequency domain. Its shape is dependent on the property of analyzed system, especially on damping. The damping neglecting during the calculation of frequency response causes that the Power Response Factors have the character of discrete spectral lines at points of natural frequencies of the vehicle computing model.cs
dc.format.extent245952 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavebnícs
dc.relation.urihttps://www.degruyter.com/downloadpdf/j/tvsb.2015.15.issue-2/tvsb-2015-0016/tvsb-2015-0016.pdfcs
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvehicle computing modelcs
dc.subjectFrequency Response Functioncs
dc.subjectpower response factorcs
dc.subjectinfluence of dampingcs
dc.subjectnumerical solutioncs
dc.titleInfluence of damping on FRF of vehicle computing modelcs
dc.typearticlecs
dc.identifier.doi10.1515/tvsb-2015-0016
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam