dc.contributor.advisor | Krejčí, Lucie | |
dc.contributor.author | Cícha, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T08:47:51Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T08:47:51Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/117322 | |
dc.description | Import 23/08/2017 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá optimalizací svařovacího procesu. Konkrétně jde o odstranění tvorby pórů při svařování součásti automobilové nápravy. V úvodní části práce je popsána současná situace v automobilovém průmyslu. Další část pojednává o nejčastěji používaných metodách svařování v automobilovém průmyslu a také o vadách, které vnikají při svařovacím procesu. Experimentální část je zaměřena na hodnocení kvality svarových spojů vytvořených před a po optimalizaci. Nejdříve bylo provedeno vizuální hodnocení kvality svarových spojů a následně kontrola makrostruktury a mikrostruktury. Veškeré hodnocení je doplněno fotografiemi příslušných svarových spojů. Závěrečná část bakalářské práce řeší příčiny vzniku pórů a popisuje možný způsob optimalizace. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with optimalization of the Welding Process in the Car Industry. Specifically, it is welding parts of car axle. The introductory part describes the current situation in the automotive industry. The next part discusses the most frequently used methods of welding in the automotive industry and defects that arise during the welding process. The experimental part is focused on the evaluation of the quality of the welded joints created before and after optimization. It was first carried out a visual assessment of the quality of welded joints and, subsequently, macroscopic examination and microscopic examination. All assessment is complemented by photographs of the respective welded joints. The final part of the bachelor thesis describes the causes of pores, and possible way of optimization. | en |
dc.format.extent | 7407682 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | svařování | cs |
dc.subject | automobilový průmysl | cs |
dc.subject | póry | cs |
dc.subject | welding | en |
dc.subject | car industry | en |
dc.subject | pores | en |
dc.title | Optimalizace svařovacího procesu v automobilovém průmyslu | cs |
dc.title.alternative | Optimization of the Welding Process in the Car Industry | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Ševčíková, Xenie | |
dc.date.accepted | 2017-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 345 - Katedra mechanické technologie | |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Strojírenská technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CIC0015_FS_B2341_2303R002_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |