Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠiroký, Jaromír
dc.contributor.authorČermák, David
dc.date.accessioned2017-08-23T08:48:21Z
dc.date.available2017-08-23T08:48:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117416
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem regionální hybridní motorové jednotky, která by byla schopna pohybovat se na elektrifikovaných i neelektrifikovaných tratích. V úvodu je zpracována analýza dnes používaných regionálních jednotek. Na základě této analýzy jsou navrženy základní parametry navrhované jednotky, podle kterých je zpracována základní trakční charakteristika. Následuje navržení hnacích agregátů, jejich umístění a propojení v systému. Práce je zakončena hodnocením navrženého řešení a je doplněna přílohou, která obsahuje shrnutí údajů o navržené regionální hybridní motorové jednotce.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the proposal of a regional hybrid motor unit, which would be able to move on both electrified and non-electrified routes. In the introduction, the analysis of the regional units currently being used is elaborated. Based on this analysis, the basic parameters of the proposed unit are designed, according to which the basic traction characteristic is processed. Following is the design of drive aggregates, their location and interconnection in the system. The work is completed by an assessment of the proposed solution and is supplemented by an annex that contains a summary of the proposed regional hybrid engine unit.en
dc.format.extent2279056 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRegionální jednotkycs
dc.subjectHybridní kolejová vozidlacs
dc.subjectHybridizace v kolejové dopravěcs
dc.subjectRegional unitsen
dc.subjectHybrid rolling stocken
dc.subjectHybridization in rail transporten
dc.titleIdeový návrh hybridní motorové jednotky pro regionální tratěcs
dc.title.alternativeConceptual Design of Hybrid Motor Unit for Regional Tracksen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFamfulík, Jan
dc.date.accepted2017-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravy
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisCER0312_FS_B2341_2301R003_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam