dc.contributor.advisor | Široký, Jaromír | |
dc.contributor.author | Čermák, David | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T08:48:21Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T08:48:21Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/117416 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá návrhem regionální hybridní motorové jednotky, která by byla schopna pohybovat se na elektrifikovaných i neelektrifikovaných tratích. V úvodu je zpracována analýza dnes používaných regionálních jednotek. Na základě této analýzy jsou navrženy základní parametry navrhované jednotky, podle kterých je zpracována základní trakční charakteristika. Následuje navržení hnacích agregátů, jejich umístění a propojení v systému. Práce je zakončena hodnocením navrženého řešení a je doplněna přílohou, která obsahuje shrnutí údajů o navržené regionální hybridní motorové jednotce. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the proposal of a regional hybrid motor unit, which would be able to move on both electrified and non-electrified routes. In the introduction, the analysis of the regional units currently being used is elaborated. Based on this analysis, the basic parameters of the proposed unit are designed, according to which the basic traction characteristic is processed. Following is the design of drive aggregates, their location and interconnection in the system. The work is completed by an assessment of the proposed solution and is supplemented by an annex that contains a summary of the proposed regional hybrid engine unit. | en |
dc.format.extent | 2279056 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Regionální jednotky | cs |
dc.subject | Hybridní kolejová vozidla | cs |
dc.subject | Hybridizace v kolejové dopravě | cs |
dc.subject | Regional units | en |
dc.subject | Hybrid rolling stock | en |
dc.subject | Hybridization in rail transport | en |
dc.title | Ideový návrh hybridní motorové jednotky pro regionální tratě | cs |
dc.title.alternative | Conceptual Design of Hybrid Motor Unit for Regional Tracks | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Famfulík, Jan | |
dc.date.accepted | 2017-06-05 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | CER0312_FS_B2341_2301R003_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |