dc.contributor.advisor | Široký, Jaromír | |
dc.contributor.author | Krňávková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T08:48:21Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T08:48:21Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/117417 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá porovnáním provozního využití motorové soupravy a hybridní jednotky na traťovém úseku. V úvodu jsou uvedeny parametry jednotlivých vozidel a představeny traťové úseky, na kterých budou vozidla porovnávána. Z poskytnutých dat byla provedena analýza trati a výpočet traťových poměrů. Na základě traťových poměrů byl realizován výpočet parametrů jízdy obou vozidel (tachogram jízdy), dle kterého byla jednotlivá vozidla porovnávána. V souvislosti s dosaženými výsledky bylo provedeno provozně technické zhodnocení vozidel na celém traťovém úseku. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the comparison of operational use of a diesel vehicle and a hybrid vehicle on a track section. The introduction gives the parameters of individual vehicles and introduces the track sections, on which the vehicles will be compared. The analysis of the track and the calculation of track conditions was conducted out of the given data. Based on the track conditions, the calculation of parameters of motion of both vehicles (tachogram of a motion) had been realized, according to which both vehicles were compared. In connection to the achieved results, the operational technical evaluation was conducted on the whole track section. | en |
dc.format.extent | 1987979 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | motorová souprava | cs |
dc.subject | hybridní jednotka | cs |
dc.subject | tachogram jízdy | cs |
dc.subject | diesel vehicle | en |
dc.subject | hybrid vehicle | en |
dc.subject | tachogram of a motion | en |
dc.title | Porovnání provozního využití motorových a hybridních vozů na traťovém úseku | cs |
dc.title.alternative | Comparison of Operational Use of Diesel and Hybrid Vehicles on Track Section | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Grenčík, Juraj | |
dc.date.accepted | 2017-06-05 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | KRN0017_FS_B2341_2301R003_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |