Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDresler, Pavel
dc.contributor.authorProcházka, Radek
dc.date.accessioned2017-08-23T09:09:39Z
dc.date.available2017-08-23T09:09:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117452
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem termodynamické analýzy spalovacího motoru. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje kompletní rozbor řešené problematiky v oblasti zážehových spalovacích motorů, tepelných oběhů spalovacích motorů a principů měření nízkotlaké a vysokotlaké indikace včetně popisu měřícího řetězce. Na to přímo navazuje praktická část, která obsahuje kompletní termodynamickou analýzu u vybraného spalovacího motoru, v mém případě zážehového motoru 1.2 HTP o výkonu 51 kW od automobilky Škoda AUTO a.s. V závěrečné části je proveden a ukázán návrh zjednodušené termodynamické analýzy v podobě výpočtového programu v softwaru Excel.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the topic of thermodynamic analysis of combustion engine. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part contains a complete analysis of solved problems in spark ignition engines, combustion engine, thermal circuits and principles of low pressure and high pressure indication including a description of the measuring chain. This is followed by a practical part that includes a complete thermodynamic analysis of a selected internal combustion engine, in my case a 1.2 kW HTP 51 kW engine from Škoda AUTO a.s. In the final part, a simplified thermodynamic analysis is done and presented in the form of a calculation program in Excel software.en
dc.format.extent5051637 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTermodynamická analýza, zážehový spalovací motor, nízkotlaká a vysokotlaká indikacecs
dc.subjectThermodynamics analysis, spark ignition engine, low pressure and high pressure indicationen
dc.titleTermodynamická analýza spalovacího motorucs
dc.title.alternativeThermodynamic Analysis of Internal Combustion Engineen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMíka, Jiří
dc.date.accepted2017-06-07
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravy
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisPRO0221_FS_N2301_2301T003_20_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam