dc.contributor.advisor | Dresler, Pavel | |
dc.contributor.author | Procházka, Radek | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:09:39Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:09:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/117452 | |
dc.description | Import 23/08/2017 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá tématem termodynamické analýzy spalovacího motoru. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje kompletní rozbor řešené problematiky v oblasti zážehových spalovacích motorů, tepelných oběhů spalovacích motorů a principů měření nízkotlaké a vysokotlaké indikace včetně popisu měřícího řetězce. Na to přímo navazuje praktická část, která obsahuje kompletní termodynamickou analýzu u vybraného spalovacího motoru, v mém případě zážehového motoru 1.2 HTP o výkonu 51 kW od automobilky Škoda AUTO a.s. V závěrečné části je proveden a ukázán návrh zjednodušené termodynamické analýzy v podobě výpočtového programu v softwaru Excel. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with the topic of thermodynamic analysis of combustion engine. The thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part contains a complete analysis of solved problems in spark ignition engines, combustion engine, thermal circuits and principles of low pressure and high pressure indication including a description of the measuring chain. This is followed by a practical part that includes a complete thermodynamic analysis of a selected internal combustion engine, in my case a 1.2 kW HTP 51 kW engine from Škoda AUTO a.s. In the final part, a simplified thermodynamic analysis is done and presented in the form of a calculation program in Excel software. | en |
dc.format.extent | 5051637 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Termodynamická analýza, zážehový spalovací motor, nízkotlaká a vysokotlaká indikace | cs |
dc.subject | Thermodynamics analysis, spark ignition engine, low pressure and high pressure indication | en |
dc.title | Termodynamická analýza spalovacího motoru | cs |
dc.title.alternative | Thermodynamic Analysis of Internal Combustion Engine | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Míka, Jiří | |
dc.date.accepted | 2017-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PRO0221_FS_N2301_2301T003_20_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |