dc.contributor.advisor | Konečný, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Palička, Jaroslav | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:09:59Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:09:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/117512 | |
dc.description | Import 23/08/2017 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá modifikací konstrukce elektricky polohovatelného sedadla, za účelem zjednodušení výroby, snížení výrobních časů a především eliminace nedostatků, způsobujících nežádoucí problémy. V úvodní části je analyzován současný stav sedadla a rozbor vhodných úprav s požadavky na budoucí sedadlo. Varianty řešení byly vypracovány za použití metodiky TRIZ. Vybraná optimální varianta byla dále zpracována, byla detailně navržena nová konstrukce sedadla, včetně kontrolních výpočtů kritických uzlů konstrukce, pro celé sedadlo byl vytvořen detailní model v systému CREO. Konstrukce sedadla byla nakonec zkontrolována pevnostní analýzou za pomoci MKP. Souběžně s vypracováváním této práce byl zkonstruován prototyp reálného sedadla. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with the modification of the electrically adjustable seat design. In the introductory section, the current state of the seat is analyzed and an analysis of suitable adjustments with the requirements for a future seat. Variants of the solution were developed using the TRIZ methodology. The new seat design was designed in detail, including control calculations and detailed model in the CREO system was created for the entire seat. The design of the seat was checked by strength analysis using MKP. In same time with the elaboration of this work, a real seat prototype was constructed. | en |
dc.format.extent | 2110196 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | sedadlo | cs |
dc.subject | vlak | cs |
dc.subject | polohování | cs |
dc.subject | konstrukce | cs |
dc.subject | seat | en |
dc.subject | train | en |
dc.subject | positioning | en |
dc.subject | construction | en |
dc.title | Elektricky polohovatelné sedadlo | cs |
dc.title.alternative | Electrically Adjustable Seat | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Honěk, Adam | |
dc.date.accepted | 2017-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 354 - Katedra robotiky | |
dc.contributor.consultant | Honěk, Adam | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Robotika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | PAL0119_FS_N2301_2301T013_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |