Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBova, Miroslav
dc.contributor.authorKalocsai, René
dc.date.accessioned2017-08-23T09:10:01Z
dc.date.available2017-08-23T09:10:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117516
dc.description.abstractKALOCSAI, R. Hydraulika lisu železničních náprav: diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra hydromechaniky a hydraulických zařízení, 2017, 87 s., Vedoucí práce: Dr. Ing. Bova, M. Diplomová práce se zabývá návrhem pohonu lisu určeného pro lisování železničního dvojkolí. V úvodní části práce je čtenář seznámen s vlastnostmi, rozdělením a technologií výroby jednotlivých částí železničního dvojkolí. Dále práce obsahuje informace týkající se konstrukce a principu činnosti vybraného lisovního zařízení. Praktická část práce uvádí přehled možných koncepčních řešení elektrohydraulického pohonu zařízení. Vybrané z nich je poté rozpracováno do formy projektu společně s potřebnými technickými výpočty. V samotném závěru je proveden popis hlavních částí jednotlivých montážních souborů hydraulického obvodu.cs
dc.description.abstractKALOCSAI, R. Hydraulics of Press of Railway Axles: Master Thesis. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, Department of Hydromechanics and Hydraulic Equipment, 2017, 87 p., Thesis head: Dr. Ing. Bova, M. Master thesis deals with the design of the hydraulic press power source used for the pressing wheelsets. In the first part, the reader is getting familiar with the properties, kinds and manufacturing technologies used to produce every individual part of the wheelset. Next part of this thesis keeps information about construction and functional principles of hydraulic press. The practical part of thesis presents an overview of possible conceptual solution of electro-hydraulic drive of the device. The selected ones are then elaborated into the form of the project together with the necessary technical calculations. At the end of this thesis, description of the main parts of the individual assemblies of the hydraulic circuit is made.en
dc.format.extent4869777 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDvojkolícs
dc.subjectkolocs
dc.subjectnápravacs
dc.subjectelektrohydraulický pohoncs
dc.subjectliscs
dc.subjectlisovní plunžrcs
dc.subjecthydraulický agregátcs
dc.subjectřídící blok.cs
dc.subjectWheelseten
dc.subjectwheel axleen
dc.subjectelectro-hydraulic riveen
dc.subjectpressen
dc.subjecthydraulic pressen
dc.subjecthydraulic aggregateen
dc.subjectcontrol block.en
dc.titleHydraulika lisu železničních nápravcs
dc.title.alternativeHydraulics of Press of Railway Axlesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTomko, Kamil
dc.date.accepted2017-06-06
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department338 - Katedra hydromechaniky a hydraulických zařízení
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchHydraulika a pneumatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKAL0117_FS_N2301_2302T043_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam