dc.contributor.advisor | Havlík, Jiří | |
dc.contributor.author | Beinstein, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:10:06Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:10:06Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/117528 | |
dc.description.abstract | První část této diplomové práce popisuje relevantní aspekty konstrukce automobilových zámků a testování těchto zámků. Poté se zaměřuje na test PWO 1 (Pawl walk-out test), test vychození západky a jeho parametry. Konstrukční požadavky kladené na zkušební přípravek jsou dány těmito parametry. Následují vybrané výpočty (výpočty šroubu) a návrhy přípravku. Nakonec se práce věnuje předběžnému plánování zkušebních testů pro zjištění vlivů konstrukčních parametrů na průběh a výsledek testu PWO 1. | cs |
dc.description.abstract | The first part of this thesis describes relevant aspects of design of car latches and testing of these latches. The thesis is focusing on “PWO 1“ test (Pawl walk-out test) and parameters of this test after that. Design requests of a testing tool are given by these testing parameters. Chosen calculations and designs follows (calculations bolted connection,FEM). Finally the thesis is focusing on provisional planning of testing to find out influences of design parameters on the test progress and test results. | en |
dc.format.extent | 2304238 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | PWO | cs |
dc.subject | Automobilový | cs |
dc.subject | Zámek | cs |
dc.subject | Přípravek | cs |
dc.subject | Měření | cs |
dc.subject | PWO | en |
dc.subject | Car | en |
dc.subject | Lock | en |
dc.subject | Measuring | en |
dc.subject | Tool | en |
dc.title | Zkušební přípravek dynamického namáhání mechanismu zámku automobilu | cs |
dc.title.alternative | Testing Device for Dynamic Loading of a Car Lock | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Němček, Miloš | |
dc.date.accepted | 2017-06-07 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | BEI0014_FS_N2301_3909T001_40_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |