dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | |
dc.contributor.author | Zagrapan, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:10:31Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:10:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/117602 | |
dc.description.abstract | ZAGRAPAN J., Možnosti zvýšení propustnosti zadané vlečkové stanice: diplomová práce. Ostrava: VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Institut dopravy, 2017, 60 s. Vedoucí práce: doc. Ing. Dušan Teichmann, Ph.D.
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením propustné výkonnosti vlečkové stanice Ostrava – Bartovice společnosti ArcelorMittal Ostrava, a.s. Z dostupných informací byla vypočítána propustnost současného stavu vjezdového kolejiště v této stanici. V následných krocích došlo k návrhu čtyř variant a jejich posouzení na propustnou výkonnost a porovnání se současným stavem. Všechny varianty jsou zaměřeny na změnu technologických postupů při odbavování vlakových souprav a nedochází tak ke stavebním změnám v kolejišti. | cs |
dc.description.abstract | ZAGRAPAN J., Capacity increasing of Specified Factory Railway Station: Master Thesis. Ostrava: VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Mechanical Engineering, The Institute of Transport, 2017, 60 p. Thesis head: doc. Ing. Dušan Teichmann, Ph.D.
This diploma thesis deals with increasing the capacity of the railway station at Ostrava - Bartovice assigning of ArcelorMittal Ostrava, a.s. From the available information, the capacity of the present stage was calculated. In the subsequent steps, four variants were designed. For every variant its capacity is evaluated. Achieved results are compared with capacity in present time. All the variants are aimed at changing the technological processes and there are no constructive changes in the track yard. | en |
dc.format.extent | 4200281 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | propustná výkonnost | cs |
dc.subject | vlečková stanice | cs |
dc.subject | vlaková souprava | cs |
dc.subject | Capacity of the Railway | en |
dc.subject | Factory Railway Station | en |
dc.subject | Train set | en |
dc.title | Možnosti zvýšení propustnosti zadané vlečkové stanice | cs |
dc.title.alternative | Capacity Increasing of Specified Factory Railway Station | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Daněk, Jan | |
dc.date.accepted | 2017-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | ZAG0001_FS_N2301_2301T003_30_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |