Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrabovský, Leopold
dc.contributor.authorHorňák, Pavel
dc.date.accessioned2017-08-23T09:10:47Z
dc.date.available2017-08-23T09:10:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/117649
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá konstrukčním řešením řetězového dopravníku pro přepravu dřevní štěpky. Práce zahrnuje analýzu současného stavu techniky v oblasti dopravy dřevní štěpky plynule pracujícím zařízením. Obsahuje kapacitní, technologické výpočty a pevnostní výpočty stěžejních částí dopravníku. Především výpočet odporových sil určujících obvodovou sílu na řetězovém bubnu a výpočet potřebného příkonu pro návrh pohonu. Výpočet těchto sil je kontrolován graficko-početní metodou. Dále je provedena kontrola na rozběh pohonu, kontrola brzdy a stanovení potřebné napínací síly. Tato práce je založena na skutečné aplikaci, která byla v provozu v teplárně Loučovice a.s. Součástí práce je také výkresová dokumentace sestavy poháněcí stanice, vratné a napínací stanice a celkové sestavy zahrnující podpěrnou konstrukci žlabu a konstrukci sloužící k údržbě žlabu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with design-projection solution of chain conveyor for transport woodchips. The thesis includes analyzation of present condition technical devices in the field of transport of woodchips. The work contains capacitive, technology calculations and strength calculations of main parts of conveyor. Primarily calculations of resistance forces which are determining a peripheral force on chain drum and calculations of required power consumption for design of the drive. The calculation of these forces has been controlled by graphical numerical method. In addition, a check was made of start the engine, check the brake and determine the necessary tensioning force. This work is based on the actual application, which was in operation in the heating plant Loučovice a.s. Part of the thesis is also drawing documentation of the assembly of the drive station, return and tensioning station and overall assemblies including the supporting structure of the trough and the structure used for maintenance of the trough.en
dc.format.extent3018171 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŘetězový dopravník, dopravní řetězy, přeprava štěpky, kontinuální dopravacs
dc.subjectChain conveyor, conveyor chains, wood chip conveying, continuous transporten
dc.titleŘetězový dopravníkcs
dc.title.alternativeChain Conveyoren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBoháč, Leo
dc.date.accepted2017-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravy
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukční a procesní inženýrstvícs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisHOR0200_FS_N2301_3909T001_35_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam