dc.contributor.advisor | Řehák, David | |
dc.contributor.author | Tomková, Věra | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:21:52Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:21:52Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/118589 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou aplikovatelnosti odvětvových a průřezových kritérií kritické infrastruktury v pododvětví silniční dopravy. V první části práce je vymezen teoretický rámec práce, ve kterém je zahrnuta terminologie, právní úprava a koncepční dokumenty a provedena deskripce kritické infrastruktury s následným zaměřením na infrastrukturu silniční dopravy. Další část práce se zabývá analýzou infrastruktury silniční dopravy s následnou analýzou tří vybraných kritických prvků silniční dopravy. V rámci této části je z uvedených kritických prvků vybrán jeden s nejvyšší kritickou hodnotou. Následuje analýza dopadů selhání tohoto kritického prvku silniční dopravy s následnou komparací stávajících odvětvových a průřezových kritérií, za účelem ověření jejich praktické aplikovatelnosti. V závěru práce je navržena modifikace odvětvových a průřezových kritérií pro určování prvků kritické infrastruktury v pododvětví silniční dopravy a jejich následná verifikace na vybraném prvku. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals with the applicability of sectoral and cross-cutting criteria of critical infrastructure in the road transport sub-sector. The first part contains the theoretical framework which includes the terminology, the legislation and the policy documents and the description of the critical infrastructure focused on the road infrastructure. Another part deals with the road transport infrastructure analysis with subsequent analysis of three critical elements in the road transport. Within this part one of the critical elements is selected, the one with the most critical value. It is followed by analysis of the critical element´s collapse impact with the subsequent comparison of the existing sectoral and cross-cutting criteria in order to verify their practical applicability. In conclusion there is the proposal of sectoral and cross-cutting criteria modification to identify the critical infrastructure elements in the road transport sub-sector and their subsequent verification on the selected element. | en |
dc.format.extent | 4358655 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | kritická infrastruktura | cs |
dc.subject | silniční doprava | cs |
dc.subject | odvětvová kritéria | cs |
dc.subject | průřezová kritéria | cs |
dc.subject | most Vysočina | cs |
dc.subject | dálnice D1
Klíčová slova | cs |
dc.subject | critical infrastructure | en |
dc.subject | road transport | en |
dc.subject | sectoral criteria | en |
dc.subject | cross-cutting criteria | en |
dc.subject | Vysočina bridge | en |
dc.subject | D1 motorway | en |
dc.title | Kritéria pro určování prvků kritické infrastruktury silniční dopravy | cs |
dc.title.alternative | Criteria for the Determination of Critical Infrastructure Elements in Road Transport | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hromada, Martin | |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 050 - Katedra ochrany obyvatelstva | |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Bezpečnostní plánování | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | cs |
dc.identifier.thesis | TOM0289_FBI_N3908_3908T007_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |