Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehák, David
dc.contributor.authorTomková, Věra
dc.date.accessioned2017-08-23T09:21:52Z
dc.date.available2017-08-23T09:21:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118589
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou aplikovatelnosti odvětvových a průřezových kritérií kritické infrastruktury v pododvětví silniční dopravy. V první části práce je vymezen teoretický rámec práce, ve kterém je zahrnuta terminologie, právní úprava a koncepční dokumenty a provedena deskripce kritické infrastruktury s následným zaměřením na infrastrukturu silniční dopravy. Další část práce se zabývá analýzou infrastruktury silniční dopravy s následnou analýzou tří vybraných kritických prvků silniční dopravy. V rámci této části je z uvedených kritických prvků vybrán jeden s nejvyšší kritickou hodnotou. Následuje analýza dopadů selhání tohoto kritického prvku silniční dopravy s následnou komparací stávajících odvětvových a průřezových kritérií, za účelem ověření jejich praktické aplikovatelnosti. V závěru práce je navržena modifikace odvětvových a průřezových kritérií pro určování prvků kritické infrastruktury v pododvětví silniční dopravy a jejich následná verifikace na vybraném prvku.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the applicability of sectoral and cross-cutting criteria of critical infrastructure in the road transport sub-sector. The first part contains the theoretical framework which includes the terminology, the legislation and the policy documents and the description of the critical infrastructure focused on the road infrastructure. Another part deals with the road transport infrastructure analysis with subsequent analysis of three critical elements in the road transport. Within this part one of the critical elements is selected, the one with the most critical value. It is followed by analysis of the critical element´s collapse impact with the subsequent comparison of the existing sectoral and cross-cutting criteria in order to verify their practical applicability. In conclusion there is the proposal of sectoral and cross-cutting criteria modification to identify the critical infrastructure elements in the road transport sub-sector and their subsequent verification on the selected element.en
dc.format.extent4358655 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkritická infrastrukturacs
dc.subjectsilniční dopravacs
dc.subjectodvětvová kritériacs
dc.subjectprůřezová kritériacs
dc.subjectmost Vysočinacs
dc.subjectdálnice D1 Klíčová slovacs
dc.subjectcritical infrastructureen
dc.subjectroad transporten
dc.subjectsectoral criteriaen
dc.subjectcross-cutting criteriaen
dc.subjectVysočina bridgeen
dc.subjectD1 motorwayen
dc.titleKritéria pro určování prvků kritické infrastruktury silniční dopravycs
dc.title.alternativeCriteria for the Determination of Critical Infrastructure Elements in Road Transporten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHromada, Martin
dc.date.accepted2017-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department050 - Katedra ochrany obyvatelstva
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchBezpečnostní plánovánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720cs
dc.identifier.thesisTOM0289_FBI_N3908_3908T007_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam