Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFabián, Tomáš
dc.contributor.authorČep, Radek
dc.date.accessioned2017-08-23T09:24:18Z
dc.date.available2017-08-23T09:24:18Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118769
dc.description.abstractTato bakalářská práce bude popisovat technologie a postupy, které jsem se naučil používat během své odborné praxe ve rmě AstrumQ. Hlavní náplní práce je mapovat vývoj aplikace Sportuj v Ostravě, během kterého jsem tyto vědomosti využil.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is going to describe technology and processes which I learned during my professional practice in AstrumQ. Eventually it is going to map development of an application Sportuj v Ostravě where I have applied some of the newly acquired knowledge.en
dc.format.extent7042612 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectiOScs
dc.subjectSwiftcs
dc.subjectCocoa Touchcs
dc.subjectUIKitcs
dc.subjectBakalářská praxecs
dc.subjectiOSen
dc.subjectSwiften
dc.subjectCocoa Touchen
dc.subjectUIKiten
dc.subjectBachelor practiceen
dc.titleAbsolvování individuální odborné praxecs
dc.title.alternativeIndividual Professional Practice in the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2017-05-30
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatiky
dc.contributor.consultantVyka, Aleš
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisCEP0024_FEI_B2647_2612R025_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam