dc.contributor.advisor | Dvorský, Jiří | |
dc.contributor.author | Machala, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:24:23Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:24:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/118788 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá popisem individuální odborné praxe vykonávané ve firmě Craneballs s.r.o.
Po krátkém úvodu v kapitole 1 následuje popis firmy, ve které jsem pracoval na kapitole 2.1, přes
rozbor technologií využitých při vývoji v kapitole 4. Kapitola 3 ve zkratce popisuje jednotlivá
zadání úkolů, na kterých jsem po dobu mého působení ve společnosti pracoval, s vyjádřením
jejich časové náročnosti a následným detailním popisem a řešením v kapitole 5. Práce je zakončena
závěrečnou kapitolou 6, v níž je doplněno, kterých znalostí jsem při vývoji využil, které mi
naopak chyběly a celkové zhodnocení bakalářské praxe. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the description of the individual professional practice performed
in Craneballs s.r.o company. After a brief introduction, in the chapter 1, I follow the description
of the company, in which I worked in the chapter 2.1, through the analysis of the
technologies used in the development in the chapter 4. The chapter 3 briefly describes the individual
assignments I have been working on during my work in the company, expressing their
time consuming requirements, and the detailed descriptions and solutions in chapter 5. The
work is completed with the final chapter 6, which is supplemented with knowledge I used in the
development, which I missed and the overall evaluation of the bachelor’s practice. | en |
dc.format.extent | 1912523 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Unity game engine | cs |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.subject | HTC Vive | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | Craneballs | cs |
dc.subject | shader | cs |
dc.subject | Unity game engine | en |
dc.subject | virtual reality | en |
dc.subject | HTC Vive | en |
dc.subject | simulation | en |
dc.subject | Craneballs | en |
dc.subject | shader | en |
dc.title | Absolvování individuální odborné praxe | cs |
dc.title.alternative | Individual Professional Practice in the Company | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2017-05-30 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | |
dc.contributor.consultant | Rejnoch, Matěj | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | MAC0348_FEI_B2647_2612R025_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |