Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChmelíková, Zdeňka
dc.contributor.authorStuchlík, Martin
dc.date.accessioned2017-08-23T09:25:05Z
dc.date.available2017-08-23T09:25:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/118885
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je popsat absolvování odborné praxe na pozici specialisty v týmu Unified Communications and Collaboration, ve firmě Tieto Czech s.r.o. Tato práce nejprve uvádí do problematiky sjednocené komunikace a dále popisuje výhody, vlastnosti a možnosti implementace. Hlavním předmětem této práce jsou komunikační nástroje Lync 2013 a Skype for Business, které jsou kritickým komunikačním prostředkem ve firmách a jejich správu řeší v Tietu pouze tým Unified Communications and Collaboration. Obě tyto aplikace nabízí možnosti rozšíření každodenní komunikace pracovníků ve firmách, umožňují audiovizuální hovory, konference nebo rychlé zprávy, a tím zprostředkovávají velice rychlou a efektivní komunikaci. Komunikační nástroj Skype for Business je novější verzí Lync 2013 a v závislosti na tuto skutečnost, je v mé práci řešen projekt zabývající se implementací prostředí Skype for Business. V rámci odborné praxe jsem se věnoval také dalšímu projektu, zabývajícímu se zkvalitněním služby Lync 2013 pro společnost Tieto, kde je tato technologie nasazena. Výsledkem této práce je zkvalitnění poskytované služby Lync 2013 a vytvoření Skype for Business řešení pro středně velkou firmu.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is passing professional practice as a technical specialist in team Unified Communications and Collaboration in the company Tieto Czech. The first paragraphs introduce reader into Unified Communications and describe all pros and features of implementation. The primary subject of this thesis is about communication tool Microsoft Lync 2013 and Skype for Business which are highly used applications for communications and impact of unavailability is critical. Their support and designing is provided by UCC team for all Tieto’s customers and also for Tieto itself. Both of these applications offer the possibility of an extension of everyday communication as audio calls, conference or instant message and so on. Implementation of Skype for Business for a midsize business is one of my solution. Next project is about improving user experience with Lync 2013 service for Tieto. The result of this work is final improvement the quality of services Lync 2013 and the creation solution Skype for Business and topology for midsize businesses.en
dc.format.extent6169820 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOdborná praxecs
dc.subjectMicrosoft Lync 2013cs
dc.subjectSkype for Businesscs
dc.subjectTietocs
dc.subjectsjednocená komunikacecs
dc.subjectMicrosoft Lync 2013en
dc.subjectSkype for Businessen
dc.subjectTietoen
dc.subjectUnified Communicationsen
dc.subjectCUCMen
dc.titleAbsolvování individuální odborné praxecs
dc.title.alternativeIndividual Professional Practice in the Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2017-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department440 - Katedra telekomunikační techniky
dc.contributor.consultantVidenka, Jan
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchTelekomunikační technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisSTU0103_FEI_B2647_2601R013_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam