Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNěmec, Martin
dc.contributor.authorRak, Jakub
dc.date.accessioned2017-08-23T09:27:23Z
dc.date.available2017-08-23T09:27:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119041
dc.description.abstractPoužívání procedurálních technik se v dnešní době stále více rozšiřuje zejména díky rychlejšímu hardwaru a potřebě generovat velké množství rozsáhlých světů. V této práci se seznámíme s některými algoritmy pro vykreslení procedurální planety s možností přiblížení až na vzdálenost odpovídající výšce člověka na povrchu planety. Následuje popis tvorby a optimalizace demonstrační aplikace, jež využívá některé popsané algoritmy.cs
dc.description.abstractUsage of procedural generation techniques is steadily increasing mainly thanks to the increasingly powerful hardware and desire to generate large quantity of detailed worlds. This thesis describes some of the algorithms used to generate procedural planets with the ability to zoom towards it to the level of human walking on it's surface. Follows a description of the realization and optimization of the demonstration application which uses some of the algorithms described.en
dc.format.extent6215206 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprocedurálnícs
dc.subjectplanetacs
dc.subjectgenerovánícs
dc.subjectvizualizacecs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectGLSLcs
dc.subjectPerlinův šumcs
dc.subjectWorleyho šumcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectcompute shadercs
dc.subjectnevykreslování skrytých plochcs
dc.subjectproceduralen
dc.subjectplaneten
dc.subjectgenerationen
dc.subjectvisualizationen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectGLSLen
dc.subjectPerlin noiseen
dc.subjectWorley noiseen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectcompute shaderen
dc.subjectocclusion cullingen
dc.titleZobrazování procedurálně generovaných planet v reálném časecs
dc.title.alternativeReal-Time Procedural Planet Renderingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFabián, Tomáš
dc.date.accepted2017-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatiky
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisRAK0023_FEI_N2647_2612T025_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam